طراحی لوگو

چرا طراحی تکراری گوشی های هوشمند یک مشکل بزرگ نیست؟

با وجود اینکه خوره های تکنولوژی از طراحی های خلاقانه برای گوشی های هوشمند استقبال می نمایند، ولی واقعیت این است که بیشتر کاربران چنین خواسته ای ندارند. وقتی طراحی یک گوشی هوشمند خوب است، ما می خواهیم که خوب باقی بماند و صادقانه بگویم، بیشتر گوشی های...

13 فروردین 1403

4 علت برای خریدن پوکو X6 پرو (و 2 علت برای نخریدن)

گوشی های پوکو در بازار ایران به شدت محبوب هستند زیرا با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند و امکانات خیلی جذابی ارائه می دهند. پوکو X6 پرو همین چند هفته قبل رسما معرفی گشت و حالا وارد بازار ایران شده است. اگر می خواهید این گوشی را خریداری کنید ولی هنوز شک و تردید...

10 بهمن 1402

شاسی بلند نو چری خبرساز شد، گزینه واردات به ایران؟، عکس

گجت نیوز نوشت: خودروساز چینی چری اقدام به رونمایی از شاسی بلند تانسوئو 06 کرد. این اس یو وی آفرودی چینی، طراحی متفاوتی با ترکیب المان های روز و قدیمی دارد.

19 تیر 1402

تغییرات مورانو 2023 را ببینید ، این شاسی بلند باکیفیت چقدر افزایش قیمت داشت؟

تمامی تریم های مورانو از تپنده 3.5 لیتری 6 سیلندر با 260 اسب بخار خروجی استفاده می نمایند. البته سامانه تمام چرخ محرک یک آپشن مستلزم پرداخت هزینه اضافه است.

3 شهریور 1401

جزئیات دومین جشنواره ملی داستان قم اعلام شد خبرنگاران

انجمن ادبی پیرنگ دومین جشنواره داستان قم را در سطح ملی با شرایط زندگی و سیره حضرت فاطمه معصومه(س)، آداب، رسوم، فرهنگ و اقلیم قم، کرونا در جاریِ زندگی و معرفی و پاسداشت مدافعان سلامت برگزار می کند.

17 فروردین 1400