طراحی گرافیکی و چاپ

چرا طراحی تکراری گوشی های هوشمند یک مشکل بزرگ نیست؟

با وجود اینکه خوره های تکنولوژی از طراحی های خلاقانه برای گوشی های هوشمند استقبال می نمایند، ولی واقعیت این است که بیشتر کاربران چنین خواسته ای ندارند. وقتی طراحی یک گوشی هوشمند خوب است، ما می خواهیم که خوب باقی بماند و صادقانه بگویم، بیشتر گوشی های...

13 فروردین 1403

داروی ایدز از آسمان به زمین آمد

کپسول فضایی شرکت واردا اسپیس پس از بازگشت به زمین، محموله های مهمی را با خود آورد که یکی از آنها داروی ایدز بود. اکنون یک مقاله پیش چاپ تازه می گوید که این شرکت یک گام به هدف خود نزدیک تر شده است.

11 فروردین 1403

معجزه تیتانیومی در ساخت خودرو و سازه ها

مهندسان برای ایجاد بعضی از سخت ترین مواد هوا فضا، با بازسازی ساختارهای شبکه ای در پایه های توخالی موجود در نیلوفرهای آبی ویکتوریایی و مرجان های لوله ای وارد عمل شده اند.

18 اسفند 1402

نیسان قشقایی 2024 با نامی خودرو به بازار می آید ، مشخصات فنی و کاتالوگ

نیسان قشقایی 2024 قرار است با نامی خودرو در بازار خودرو ایران حضور داشته باشد. این کراس اوور نیسان در کنار مدل های کیکس، سیلفی و ایکس تریل، چهارمین محصول وارداتی نامی خودرو به ایران است. نیسان قشقایی 2024 با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT به دست متقاضیان...

28 بهمن 1402

4 علت برای خریدن پوکو X6 پرو (و 2 علت برای نخریدن)

گوشی های پوکو در بازار ایران به شدت محبوب هستند زیرا با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند و امکانات خیلی جذابی ارائه می دهند. پوکو X6 پرو همین چند هفته قبل رسما معرفی گشت و حالا وارد بازار ایران شده است. اگر می خواهید این گوشی را خریداری کنید ولی هنوز شک و تردید...

10 بهمن 1402

قصه گویی به ساعات درسی مدارس اضافه گردد

به گزارش خبرنگاران در همدان، معصومه ابراهیمی هژیر در نشست شورای هماهنگی مدیران کل استانی که با موضوع آنالیز و تصویب 10 کار مشترک استانی با حضور اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش استان همدان، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، رئیس پردیس فرهنگیان...

5 شهریور 1402

کتاب هایی با لایه های روان شناختی بخوانید، آثار جدیدم موضوع محیط زیستی دارند

پری رضوی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران (ایبنا) درباره معرفی اثر داستانی برای نوجوانان که در روزهای به جای مانده فصل تابستان بخوانند گفت: به نظر من کتاب خوب برای خواندن زیاد است. اگر بخواهم کتاب های خوب را معرفی کنم شازده کوچولو، من گرسنه ام، من تشنه...

30 مرداد 1402

دانشمندان در پی چگونگی پیدایش حیات در منظومه شمسی ، سنگ و غبار سیارک بنو به زمین می رسد

دانشمندان قرار است روی نمونه های جمع آوری شده از سیارک بنو در ماموریت اوسیریس-اکس کار نمایند، تا احتمالا به تصویری از چگونگی پیدایش حیات در منظوه شمسی دست یابند.

4 مرداد 1402

برگزاری ورک شاپ نمایشنامه نویسی پیشرفته در زنجان

ابراهیم قاسمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: ورک شاپ نمایشنامه نویسی پیشرفته در قالب دوره آموزشی تئاتر و تجربه با پیشکسوتان به وسیله اداره کل هنرهای نمایشی در حال برگزاری است.

21 تیر 1402

شاسی بلند نو چری خبرساز شد، گزینه واردات به ایران؟، عکس

گجت نیوز نوشت: خودروساز چینی چری اقدام به رونمایی از شاسی بلند تانسوئو 06 کرد. این اس یو وی آفرودی چینی، طراحی متفاوتی با ترکیب المان های روز و قدیمی دارد.

19 تیر 1402

نخستین و جامع ترین اثر ورزشی هرمزگان را بخوانید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، این گنجینه پربار در سه بخش اصلی با شیوه پژوهشی، جامع ترین اثر ورزشی این جغرافیای قهرمان پرور است. محقق در بخش نخست به شناسنامه، زندگی، افتخارات و خانواده 132 ملی پوشان تاریخ ورزش هرمزگان می پردازد. بخش دوم تحت عنوان...

11 تیر 1402

نگاهی به مناسبات سیاسی، مالی و فرهنگی دنیا اسلام با شرق آسیا

به گزارش خبرنگاران، پژوهشکده تاریخ اسلام کتاب ورود اسلام به کره؛ گزارشی تاریخی نوشته هی-سو لی با ترجمه مشترک مجتبی خلیفه و فاطمه رستمی راد را به چاپ رسانده است.

9 خرداد 1402

واکنش به انتقاد ها در مورد چاپ پرچم ایران

سازمان زیباسازی در واکنش به انتقاد هایی که به چاپ پرچم برعکس ایران روی بیلبورد ها شده بود، بیانیه ای صادر کرد:

23 مهر 1401

تغییرات مورانو 2023 را ببینید ، این شاسی بلند باکیفیت چقدر افزایش قیمت داشت؟

تمامی تریم های مورانو از تپنده 3.5 لیتری 6 سیلندر با 260 اسب بخار خروجی استفاده می نمایند. البته سامانه تمام چرخ محرک یک آپشن مستلزم پرداخت هزینه اضافه است.

3 شهریور 1401

به بهای تو رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا) در خراسان جنوبی، مراسم رونمایی از این کتاب، 7 بهمن ماه جاری در سالن ذوالفقار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با حضور جمعی از مسئولین استانی و فرهیختگان خراسان جنوبی برگزار گردید.

28 فروردین 1401

شروع ثبت نام کارگاه های مجازی کانون پرورش فکری کردستان

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کردستان گفت: ثبت نام دوره های مجازی فصل زمستان کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان از امروز شروع شد و تا 19 دی ماه ادامه دارد.

19 بهمن 1400

توسعه تجهیزات دیجیتال با استفاده از قطعات دانش بنیان چاپگرهای پیشرفته ، صرفه جویی ارزی یک میلیون دلاری

ویژگی برجسته پرینترهای فراوریی دانش بنیان نسبت به نمونه مشابه آن، برخط بودن و امکان چاپ اطلاعات متغیر است درحالی که پرینترهای دیگر برای چاپ اطلاعات ثابت مانند تاریخ فراوری و مصرف و قیمت استفاده می شوند.

10 بهمن 1400

تنکابن شهسوار گردشگری ایران می گردد

شهردار تنکابن می گوید: سال آینده تنکابن به عنوان شهسوار گردشگری ایران به ادبیات و گفتمان گردشگری داخلی کشور وارد خواهد شد.

26 دی 1400

معرفی شفتالو و خواص درمانی آن

شفتالو نوع خودرو یا جنگی هلو است که به صورت پرورشی کاشته می گردد. پوست آن کرکدار و دارای دو نوع می باشد یکی گوشت به هسته چسبیده و دیگری گوشت از هسته جدا می گردد

5 آبان 1400

ایزو فلوران (ISOFLURANE)

اندازه مصرف: با غلظت 0/5% در اکسیژن یا N2O موارد منع مصرف: عوارض قلبی و کبدی که در هالوتان شرح داده شده است.

1 آبان 1400
تعداد: (31)