اولین خرید بارسلونا در صورت ورود کومان به عنوان سرمربی

به گزارش فدایی داری، رسانه های اسپانیایی یکی از بازیکنان تیم فوتبال آژاکس را به عنوان اولین خرید تابستانی سرمربی بعدی تیم فوتبال بارسلونا معرفی می نمایند.

اولین خرید بارسلونا در صورت ورود کومان به عنوان سرمربی

به گزارش فدایی داری، حدس ها درباره آینده باشگاه بارسلونا پس از اخراج کیکه ستین همچنان ادامه دارد. هنوز 24 ساعت از برکناری ستین نگذشته است که از رونالد کومان به عنوان جانشین قطعی او نام برده می گردد. اکنون اما حدس ها از مرحله معرفی گزینه های احتمالی جانشینی ستین وارد فاز معرفی خریدهای مورد نظر مربی جدید کاتالان ها شده است.

طبق ادعای نشریه Le10Sport بارسلونا نه تنها رونالد کومان را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب نموده بلکه این مرد هلندی نام هموطنش دنی فن دبیک، هافبک تیم آژاکس را در صدر لیست خریدهای تابستانی اش قرار داده است.

فن دبیک تابستان سال گذشته گزینه اصلی رئال مادرید برای تقویت خط میانی بود اما تصمیم گرفت که در این تیم بماند. حالا گفته می گردد که بارسلونا میخواهد که این هافبک ملی پوش را به خدمت بگیرد. در واقع این خواسته رونالد کومان است که فن دبیک را در کنار دیگر ستاره هلندی خط میانی بارسلونا، فرنکی دیونگ قرار دهد.

فن دبیک 23 ساله که محصول آموزشگاه باشگاه آژاکس است، در 175 بازی اش برای تیم پایتخت هلند، 41 گل زده و 33 پاس گل داده است.

در حالی که از فن دبیک به عنوان اولین خرید تابستان رونالد کومان پس از انتصاب او به عنوان سرمربی بارسلونا یاد می گردد، گفته می گردد که باشگاه آژاکس تمایل دارد لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه ای بارسایی ها را به به آمستردام برگرداند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اولین خرید بارسلونا در صورت ورود کومان به عنوان سرمربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خرید بارسلونا در صورت ورود کومان به عنوان سرمربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید