برگزاری نشست تاثیر رسانه های مجازی بر سالمندان

به گزارش فدایی داری، دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها نشست تخصصی تاثیر رسانه های مجازی بر سالمندان را برگزار می نماید.

برگزاری نشست تاثیر رسانه های مجازی بر سالمندان

به گزارش فدایی داری به نقل از سایت اطلاع رسانی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، اولین هم اندیشی تخصصی تاثیر رسانه های مجازی بر سالمندان، روز شنبه (دوم بهمن ماه) از ساعت 10 الی 11 و 30 در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می گردد.

ضرورت توجه به نقش فضای مجازی در کاربران سالمندان، چالش ها و تهدیدهای فضای مجازی برای سالمندان، راهبردهای فضای مجازی برای کاربران سالمند، مدیریت و استفاده صحیح از فضای مجازی به وسیله سالمندان از محورهای مورد بحث و آنالیز این نشست خواهد داشت.

یدالله ابوالفتحی ممتاز ـ سردبیر نشریه سالمند، فرزانه بهادری ـ دانشجوی دکترا تخصصی سالمند شناسی، گیتا علی آبادی ـ مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها از سخنرانان این نشست هستند.

سالمندی از دوره های مهم زندگی است و توجه به نیازهای اجتماعی، جسمی و روانی در این دوران به علت تاثیری که روی کیفیت زندگی آنها می گذارد از اهمیت زیادی برخوردار است. این روزها سالمندان نیز مانند نوجوانان و جوانان علاقه به استفاده ازگوشی های هوشمند دارند. برقرای ارتباط با دنیای اطراف برای سالمندان بسیار مهم است و حتی می تواند به عنوان یک ناجی برای سالمندان محسوب گردد. دراین نشست که با حضور اساتید و فعالان این حوزه برگزار می گردد این مباحث آنالیز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری نشست تاثیر رسانه های مجازی بر سالمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست تاثیر رسانه های مجازی بر سالمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید