بسته اینترنت هدیه خبرنگاران ایرانسلی فعال شد

به گزارش فدایی داری، ایرانسل به روال سال های گذشته، بر اساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مناسبت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه، بسته اینترنت هدیه 200 گیگابایتی خبرنگاران را فعال کرد.

بسته اینترنت هدیه خبرنگاران ایرانسلی فعال شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این هدیه که یک بسته 200 گیگابایتی و با اعتبار یک ساله است، از روز پنجشنبه 27 مرداد 1401، برای فهرست فدایی داری ایرانسلی، فعال شده است.

فهرست مذکور، نخستین فهرست ارسال شده از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) به ایرانسل است.

فدایی داری ایرانسلی که این بسته هدیه روی حساب آن ها فعال شده است، پس از خاتمه اعتبار بسته، می توانند با ارسال عدد یک به شماره 3141، بسته های فعلی موجود روی حساب خود را که به دلیل فعال بودن بسته هدیه روز خبرنگار، استفاده از آن ها متوقف شده است، مجدداً دریافت و استفاده کنند.

مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند برای اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته های اینترنت همراه، علاوه بر نسخه وب و اپلیکیشن ایرانسل من، از طریق شماره گیری کد #4*1*555*، شرایط بسته های خود را مشاهده کنند. همچنین مشترکان سیم کارت های اعتباری می توانند باقیمانده اعتبار حجمی تمامی بسته های افزایشی و ترکیبی اینترنت را با شماره گیری کد #10*141*، مشاهده کنند.

منبع: فرارو

به "بسته اینترنت هدیه خبرنگاران ایرانسلی فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته اینترنت هدیه خبرنگاران ایرانسلی فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید