جزئیات دومین جشنواره ملی داستان قم اعلام شد خبرنگاران

به گزارش فدایی داری، انجمن ادبی پیرنگ دومین جشنواره داستان قم را در سطح ملی با شرایط زندگی و سیره حضرت فاطمه معصومه(س)، آداب، رسوم، فرهنگ و اقلیم قم، کرونا در جاریِ زندگی و معرفی و پاسداشت مدافعان سلامت برگزار می کند.

جزئیات دومین جشنواره ملی داستان قم اعلام شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه فدایی داری، انجمن ادبی پیرنگ به مدیریت سید محمود میرصانعی در سامانه جامع انجمن های ادبی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت و شناسهدار شد. لازم به ذکر است انجمن ادبی پیرنگ با 10 سال فعالیت، نامی شناخته شده است و با برگزاری جلسات نقد داستان تاثیر مطلوبی در جامعه ادبی استان قم داشته است.

فراخوان و شیوه نامه دومین جشنواره ملی داستان قم

انجمن ادبی پیرنگ دومین جشنواره داستان قم را در سطح ملی با شرایط زندگی و سیره کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آداب، رسوم، فرهنگ و اقلیم قم، کرونا در جاریِ زندگی و معرفی و پاسداشت مدافعان سلامت برگزار می کند.

بخش های جشنواره شامل 1)داستانک (حداکثر 300 کلمه) 2)داستان کوتاه (حداکثر 5000 کلمه) 3)داستان مصوّر (فتو رمان) است و شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است.

هر شرکت کننده می تواند در هر بخش حداکثر سه اثر ارسال کند و آثار ارسالی در سایر جشنواره ها حائز رتبه نشده باشد.

شرایط اختصاصی جشنواره در بخش داستان کوتاه و داستانک

آثار ارسالی باید به صورت مجزا و در قالب فایل word با قلم B Nazanin و اندازه قلم 14 باشد. اطلاعات (نام و نام خانوادگی، کدملی صاحب اثر، سن، نشانی محل سکونت و شماره تماس) در پایان هر اثر و در صفحه ای کاملا مجزا درج شود.

بخش داستان مصوّر (فتو رمان)

هر اثر حداقل 7 و حداکثر 15 فریم عکس داشته و عکس ها با دوربین حرفه ای یا موبایل با کیفیت گرفته شود. ارسال اثر براساس تعریف جشنواره ملی داستان قم باشد و هر مغایرتی سبب حذف کل اثر خواهد شد. همچنین کلیه آثار قابلیت تفکیک از مجموعه عکس را از خود سلب خواهند کرد.

قابل ذکر است که فایل مجموعه عکس باید در اندازه واقعی و با ضلع بزرگ 1500 پیکسل و با رزولیشن 300 و حداقل حجم 3 مگابایت و دارای اگزیف (اطلاعات فنی ثبت) و فرمت JPG ارسال شود. عکس های ارسالی نباید دارای امضا، پاسپارتو، قاب، لوگو، واترمارک، حاشیه خطی و یا هرگونه نشانه های دیگر باشند، این آثار در مرحله داوری حذف خواهند شد.

شایان ذکر است که عکس ها می تواند به صورت تک رنگ یا رنگی باشند. ارسال مجموعه عکس برای فتو رمان می تواند در ژانر های متفاوت از قبیل مستند نگاری، آبستره، مینیمال، فتو مونتاژ و ... باشد؛ ملاک هارمونی آثار است. ادیت عکس براساس هم خوانی و ارتباط مجموعه عکس و داستان مصوّر بلامانع است. عکس ها باید بصورت فایل زیپ، در پوشه ای به نام صاحب اثر و شماره گذاری شده به ایمیل جشنواره ارسال شود.

اطلاعات (نام و نام خانوادگی، کدملی صاحب اثر، سن، نشانی محل سکونت و شماره تماس) به صورت pdf در فایل اثر ارسال شود.

مهلت ارسال آثار 15 اردیبهشت 1400 است و اختتامیه آن دهه کرامت، میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی [email protected] ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات دومین جشنواره ملی داستان قم اعلام شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات دومین جشنواره ملی داستان قم اعلام شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید