جلسه ساماندهی رشته های تحصیلی در منطقه آزاد چابهار برگزار گشت

به گزارش فدایی داری، جلسه ساماندهی رشته های تحصیلی و کارگاه های فنی، در راستای رسالت دانشگاه های نسل چهارم و پیوند جامعه و دانشگاه و با هدف توسعه منطقه ای سواحل مکران با حضور رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان، در منطقه آزاد چابهار برگزار گشت.

جلسه ساماندهی رشته های تحصیلی در منطقه آزاد چابهار برگزار گشت

به گزارش گروه استان های فدایی داری، در جلسه ساماندهی رشته های تحصیلی در منطقه آزاد چابهار، کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گزارش مبسوطی از نحوه عملکرد منطقه آزاد چابهار طی دهه اخیر در تمامی حوزه های اقتصادی، عمرانی، توسعه ای، فرهنگی و اجتماعی ارائه کرد.

در ادامه جلسه دکتر رضایی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از زحماتی که در این جهت کشیده شده نکاتی را در خصوص ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه سیستان و بلوچستان و اعضای هیات علمی دانشگاه در جهت رشد و پیشرفت و آبادانی منطقه و همچنین طرح های پژوهشی سواحل مکران ارائه کرد.

شایان ذکر است در سرانجام جلسه مقرر شد کارگروهی متشکل از نماینده منطقه آزاد، دانشگاه سیستان و بلوچستان، پارک علم و فناوری، دانشگاه جامع علمی و کاربردی و فنی و حرفه ای استان تشکیل شود و تمامی نیازهای مربوط به رشته های تحصیلی کارگاه های فنی، دوره های کوتاه مدت مختص منطقه شناسایی شود و درجهت رفع نیازها و مرتفع نمودن دغدغه های مربوطه اقدامات لازم انجام شود. همچنین سندآمایش تامین نیروی انسانی منطقه از طریق دانشگاه های استان واطلس مهارت های راهبردی سواحل مکران با توجه به ظرفیت توسعه صنعتی، تجاری و گردشگری منطقه و بر مبنای سندآمایش و نقشه راه توسعه در اسرع وقت تنظیم و آماده شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جلسه ساماندهی رشته های تحصیلی در منطقه آزاد چابهار برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ساماندهی رشته های تحصیلی در منطقه آزاد چابهار برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید