حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون بدنسازی، سجادی پیگیر شرایط ملی پوشان پرورش اندام

به گزارش فدایی داری، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر روز دوشنبه از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بازدید کرد.

حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون بدنسازی، سجادی پیگیر شرایط ملی پوشان پرورش اندام

به گزارش فدایی داری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سیدحمید سجادی عصر امروز (دوشنبه - 10 آبان ماه) در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حاضر شد و از بخش های مختلف این فدراسیون بازدید به عمل آورد.

در جریان این بازدید، سجادی دقایقی نیز در جلسه ای با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس و ناصر امیری سرپرست دبیری فدراسیون شرکت کرد. در این نشست وزیر ورزش و جوانان در ابتدا جویای شرایط ملی پوشان پرورش اندام شد که طی روزهای آینده قرار است در دو رویداد مهم جهانی و آسیایی شرکت نمایند.

وزیر ورزش و جوانان بعلاوه گفت: فدراسیون بدنسازی نقش پررنگ و تأثیرگذاری در توسعه ورزش همگانی در کشور دارد و در بخش آموزش نیز همیشه پیش رو بوده است.

رئیس فدراسیون بدنسازی نیز با ارائه گزارشی از شرایط تیم ملی پرورش اندام ایران دغدغه های موجود در جامعه بدنسازی را به گوش مقام عالی وزارت رساند. نصیرزاده بعلاوه در بخشی از صحبت های خود گفت: با تأسیس آموزشگاه بین المللی IFBB در ایران، این فرصت فراهم شده است تا ورزشکاران و مربیان در داخل کشور مدرک مربیگری بین المللی معتبر اخذ نمایند. در حالی که در گذشته برای اخذ این مدرک باید هزینه های ارزی زیادی را انجام می دادند.

در انتها نیز مقرر شد دغدغه های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نشستی مشترک با حضور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و وزیر ورزش و جوانان آنالیز و حل و فصل گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون بدنسازی، سجادی پیگیر شرایط ملی پوشان پرورش اندام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون بدنسازی، سجادی پیگیر شرایط ملی پوشان پرورش اندام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید