خبرنگاران سفیر آمریکا در پی احضار به وزارت امور خارجه عراق نرفت

به گزارش فدایی داری، بغداد- خبرنگاران- قصی الانباری رهبر سازمان بدر در استان الانبار روز شنبه گفت که سفیر آمریکا در بغداد در پی احضار برای دریافت یادداشت اعتراض درباره بمباران مقرهای الحشد الشعبی، ارتش، پلیس و فرودگاه بین المللی کربلا به وزارت خارجه عراق نرفت.

خبرنگاران سفیر آمریکا در پی احضار به وزارت امور خارجه عراق نرفت

آمریکا بامداد آدینه گذشته پایگاه های ارتش، پلیس، الحشد الشعبی و فرودگاه بین المللی در حال ساخت کربلا را با هواپیما و موشک هدف قرار داد.

آمریکا 22 اسفند 98 مقر نیروهای ارتش، پلیس و الحشد الشعبی در چهار استان عراق و فرودگاه بین المللی و غیرنظامی کربلا بمباران کرد.

الانباری در گفت و گو با المعلومه اظهار کرد که سفیر آمریکا با وجود احضار برای تحویل یادداشت اعتراض علیه حملات اخیر این کشور به پایگاه های الحشد الشعبی، ارتش و پلیس در استان های کربلا، بابل، صلاح الدین و الانبار به وزارت امور خارجه عراق نرفت.

این مسوول سازمان بدر با بیان این که بعضی از جناح های سیاسی امروز در داخل مجلس عراق مخالف جدی خروج نیروهای آمریکایی و به دنبال منافع گروهی و شخصی خود هستند، تاکید نمود که عدم حضور سفیر آمریکا در وزارت امور خارجه نشانگر بی احترامی به حاکمیت عراق است.

وزارت امور خارجه عراق اوایل هفته جاری بیان نمود که متیو تویلر سفیر آمریکا در بغداد را احضار و یادداشت اعتراضی را علیه حملات این کشور تسلیم وی نموده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سفیر آمریکا در پی احضار به وزارت امور خارجه عراق نرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سفیر آمریکا در پی احضار به وزارت امور خارجه عراق نرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید