خودروهای هم قیمت با خودروی برقی ایرانی ، با 600 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید؟

به گزارش فدایی داری، پس از دریافت مجوز شماره گذاری پلاک اولین خودروی برقی ایرانی برخی منتظر اعلام قیمت رسمی آن هستند. هرچند این خودرو هنوز عرضه عمومی و گسترده نداشته اما طبق آخرین پیگیری ها نرخ تقریبی برای آن حدود 600 میلیون تومان ارزیابی شده است.

خودروهای هم قیمت با خودروی برقی ایرانی ، با 600 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید؟

آن طور که فعالان بازار خودرو به پیگیری های فدایی داری پاسخ داده اند این خودرو هنوز عرضه عمومی نداشته است و احتمالا در عرضه عمومی قیمت آن کمتر از این میزان خواهد بود. با این حال به نظر می رسد در پیش خرید تعداد محدود این خودرو هم مشتریان این میزان پرداخت نکرده اند اما برای خرید و فروش در بازار نرخ پیشنهادی تعدادی از فعالان بازار خودرو رقمی تا حدود 600 میلیون تومان است.

این خودرو دارای موتور 20 اسب بخاری است و هر بار که شارژ باتری آن کامل می شود می تواند تا 3.5 ساعت حرکت کند؛ حداکثر سرعتی که این خودرو دارد 80 کیلومتر بر ساعت است.

خودروهای هم قیمت با خودرو برقی ایرانی

با توجه به قیمت حدودی خودرو برقی ایرانی در بازار که 600 میلیون تومان اعلام شده است، با همین بودجه چه خودروهایی می توان خرید؟

بر اساس قیمت های برخی از خودروهای صفرموجود در بازار، خودروهای همچون جک در دو مدل S5 و S3، هایما S5 در دو مدل 1398 و 1400 همچنین برخی از خودروهای مونتاژ داخلی مثل ام وی ام X33 s اتومات و لیفان X70 خودروهایی هستند که در محدوده 500 تا 600 میلیون تومان معامله می شوند. که با توجه به محدوده قیمتی که برای خودروی برقی ایرانی پیش بینی شده است با این خودروی تمام برقی هم قیمت هستند.

در جدول زیر قیمت برخی از خودروهای صفر در محدوده قیمتی 500 تا 700 میلیون تومان(هم قیمت با اولین خودروی برقی ایرانی) را مشاهده می کنید.

منبع: تجارت نیوز

به "خودروهای هم قیمت با خودروی برقی ایرانی ، با 600 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای هم قیمت با خودروی برقی ایرانی ، با 600 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید