دروازه بان پرسپولیس سومین دروازه بان 3 رقمی تاریخ لیگ برتر

به گزارش فدایی داری، حامد لک با بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل سپاهان پیروز به ثبت صدمین کلین شیت خود در تاریخ لیگ برتر شد. این دروازه بان پس از مهدی رحمتی و رحمان احمدی سومین گلری است که به 100 کلین شیت در تاریخ لیگ برتر دست یافته است.

دروازه بان پرسپولیس سومین دروازه بان 3 رقمی تاریخ لیگ برتر

ملاقات با اصفهانی ها محل 100 تایی شدن

حامد لک با تعداد بازی کمتری نسبت به رحمان احمدی 100 کلین شیتی شد، ولی از مهدی رحمتی تعداد بازی بیشتری برای رسیدن به این آمار انجام داد. رحمتی که رکورددار بیشترین کلین شیت در تاریخ لیگ برتر است و بیشترین بازی را به عنوان دروازه بان انجام داده، نخستین سنگربانی است که به 100 کلین شیت رسید. رحمتی این آمار را پس 272 مسابقه و در لیگ دوازدهم و بازی با ذوب آهن پیروز به ثبت آن شد.

رحمان احمدی در دویست و هشتاد و نهمین بازی خود و در لیگ هفدهم و بازی با ذوب آهن برای صدمین بار دروازه خود را بسته نگه داشت. حامد لک در دویست هفتاد و ششمین بازی در ملاقات با سپاهان و مقابل تیمی که بیشترین کلین شیت را مقابل آن دارد به این رکورد رسید.

لک زودتر از احمدی صد تایی شد، ولی تنها 4 بازی دیرتر از رحمتی به این آمار رسید. لک آغاز خوبی در این دوره نداشت و تا هفته ششم پیروز به بسته نگه داشتن دروازه خود نشد که این آمار باعث شد تا از رحمتی عقب بماند و با تاخیر 100 تایی گردد.

10 کلین شیت لک مقابل سپاهان

سپاهان بیشترین سهم را در 100 کلین شیت حامد لک داشته است و این دروازه بان 10 بازی مقابل این تیم گل نخورده است. سایپا دومین تیمی است لک برترین آمار را برابر آن دارد و 8 کلین شیت برابر این تیم داشته است. پیکان، ذوب آهن، صنعت نفت و پدیده تیم هایی هستند که لک 6 مسابقه آن ها را در گلزنی ناکام گذاشته اند.

شاهین بوشهر، تیمی است که لک در مصاف با آن ضعیف ترین آمار را داشته است و در 4 بازی مقابل این تیم هیچ وقت کلین شیت نداشت و به طور میانه در هر بازی 2.25 گل خورده است. استقلال اهواز هم تنها تیمی است که لک بیش از یک بار با این تیم بازی نموده و هیچ وقت از آن گل نخورده است.

فوتبال 360

منبع: فرارو

به "دروازه بان پرسپولیس سومین دروازه بان 3 رقمی تاریخ لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان پرسپولیس سومین دروازه بان 3 رقمی تاریخ لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید