صعود سه پله ای استقلالی ها با ساپینتو!

به گزارش فدایی داری، تیم فوتبال استقلال با راهنمایی سرمربی پرتغالی اش به نسبت فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال امتیاز بهتری کسب نموده است.

صعود سه پله ای استقلالی ها با ساپینتو!

تیم فوتبال استقلال عصر آدینه در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال مقابل فولاد خوزستان به تساوی یک - یک رضایت داد تا فرصت صدرنشینی را از دست بدهد. با نتایجی که در این هفته رقم خورد، آبی پوشان به علت تفاضل گل کمتر با 15 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته اند. گل گهر سیرجان و پرسپولیس نیز با همین تعداد امتیاز اول و دوم هستند.

آنالیز نتایج استقلال با راهنمایی ریکاردو ساپینتو نشان می دهد آن ها به نسبت سال گذشته در انتها این هفته نتایج و جایگاه بهتری کسب نموده اند. در لیگ بیست ویکم، دربی دور رفت در هفته هشتم برگزار گردید که تساوی بدون گل حاصل کار استقلال و پرسپولیس بود. استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی با 14 امتیاز در جایگاه ششم ایستاده بود و با صدر جدول دو امتیاز اختلاف داشت. سال جاری آبی پوشان با راهنمایی ساپینتو یک امتیاز بیشتر کسب نموده اند و در جایگاه سوم و هم امتیاز با صدرنشین جدول هستند.

ناگفته نماند استقلال هنوز در این فصل با پرسپولیس بازی ننموده است، ضمن اینکه در مقایسه با سال گذشته آبی پوشان یک شکست را تجربه نموده اند.

منبع: فرارو

به "صعود سه پله ای استقلالی ها با ساپینتو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود سه پله ای استقلالی ها با ساپینتو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید