رهاسازی 100 مار در خطر انقراض

به گزارش فدایی داری، بیش از 100 مار بومی نیوجرسی از گونه pine snake، گونه ای که در لیست در معرض خطر قرار گرفته است، در جنگل رها شدند.

رهاسازی 100 مار در خطر انقراض

به گزارش فدایی داری، آن ها که در اسارت متولد شدند و بزرگ شدند، به آرامی از دست نگهبانان خود در جنگل ملی کیساچی لوئیزیانا رها شدند.

پنج مار کاج پرورش یافته در باغ وحش ممفیس در تنسی در اوایل ماه مه به عنوان بخشی از یک کوشش مداوم برای حفاظت از حیات وحش ممفیس، نیواورلئان و دو شهر تگزاس، فورت ورث و لوفکین، در کیساچی رها شدند. سال جاری، بیش از 100 مار کاج - گونه ای که دولت فدرال آن را در معرض خطر لیست می نماید - در جنگل مرکزی لوئیزیانا رها خواهند شد.

استیو ریچلینگ، مدیر حفاظت و تحقیقات باغ وحش ممفیس، گفت: ما مار ها را در کارخانه های مارسازی خود، که به وسیله سازمان جنگل داری ایالات متحده تأمین مالی می گردد، به زیستگاه می رسانیم.

وی گفت که ویژگی های منطقه ای که مار ها رها شده اند - درختان مرتفع، کمی پوشش گیاهی سطح میانه، زمین چمن زار و خاک ماسه ای - همه برای بقای مار ها حیاتی هستند. این جنگل بعلاوه محل زندگی موش های دالان ساز است که هم منبع غذایی برای مار ها هستند و هم خالقان سیستم لانه ای که مار ها در آن زندگی می نمایند و به خواب زمستانی می روند.

اگرچه مار های کاج شباهت زیادی به مار زنگی دارند، اما مار های کاج منقبض نماینده های غیر سمی هستند و برای انسان خطرناک تلقی نمی شوند.

استیو گفت: هیچ مار دیگری در دنیا مانند آن وجود ندارد؛ و برای من، این تعریف گرانبها است.

رهاسازی مار های کاج در کیساچی به یک رویداد سالانه تبدیل شده است، رویدادی که املین اسمیت، زیست شناس جنگل، مشتاقانه منتظر آن است.

او گفت: من این را دوست دارم. به همین علت است که هنوز بازنشسته نشده ام، زیرا این پروژه را دوست دارم و بسیار هیجان انگیز است. هر بار که از اینجا بیرون می آیم، این امکان وجود دارد که یک مار کاج را که رها کردیم، ببینم که زنده می ماند و رشد می نماید و بچه دار می گردد و بزرگ تر می گردد.

منبع: فرارو

به "رهاسازی 100 مار در خطر انقراض" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهاسازی 100 مار در خطر انقراض"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید