رونمایی از ماشین ها لوکس چینی با امکانات خیره کننده ، عکس

به گزارش فدایی داری، پدال نوشت: شرکت جیلی چین از سری محصولات نو و لوکس خود با نام گلکسی رونمایی کرد. چینی ها می خواهند 7 محصول گلکسی را در عرض 2 سال آینده راهی بازار نمایند و 3 نمونه از آن ها در امسال میلادی معرفی خواهند شد.

رونمایی از ماشین ها لوکس چینی با امکانات خیره کننده ، عکس

خودرویی که در تصاویر مشاهده می کنید سدان مفهومی و برقی لایت Light نام دارد که بی شک مجذوب نماینده ترین خودروها بین سری محصولات تازه جیلی گلکسی خواهد بود. شایان ذکر است جیلی در ابتدا خودروهای پلاگین هیبریدی از سری گلکسی را عرضه خواهد نمود. شاسی بلند L7 جزو همین دسته از خودروهاست که از سه ماهه دوم سال 2023 راهی بازار چین می گردد. سدان L8 نیز در سه ماهه سوم سال جاری عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ دو متخصص ژنتیک سرشناس ایرانی به جنجال بر سر کمپین موهای بریده آنجلینا جولی

عقبگرد سریع دولت از طرح جنجالی وزیر ارتباطات / یعنی رانت ... یعنی تبعیض ... یعنی نارضایتی!

لقمه ای بسیار بزرگتر از دهان خرس غول پیکر کودیاک / عکس

سه ماه بعد نیز جیلی گلکسی E8 به عنوان خودرویی تمام برقی فراوری خواهد شد. البته چینی ها فعلاً مشخصات باتری یا قوای محرکه و شعاع حرکتی محصول خود را اعلام نکرده اند. بعلاوه این برند اشاره ای به کانسپت لایت نکرده است هرچند در تیزر منتشر شده می توان بعضی جزئیات را دریافت کرد. ظاهراً سدان برقی لایت از معماری تجربه پایدار جیلی سود می برد و بنابراین می توان آن را با دیگر محصولات برندهای زیرمجموعه جیلی همانند ولوو، پولستار، لوتوس و زیکر مرتبط دانست.

خودروهای پلاگین هیبریدی از سری محصولات تازه جیلی گلکسی به قوای محرکه نورد ثور 8848 مجهز خواهند شد هرچند جزئیات آن منتشر نشده است. استفاده از چنین قوای محرکه ای می تواند سبب دستیابی به صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 7.5 ثانیه ای و حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت گردد. بعلاوه در صورت پر بودن باتری و باک سوخت، خودروهای پلاگین هیبریدی گلکسی می توانند 1370 کیلومتر را طی نمایند.

جیلی می گوید تمامی خودروهای سری گلکسی از تازهترین تکنولوژی های این خودروساز سود خواهند برد که از جمله آن ها می توان به سیستم ایمنی باتری اشاره نمود که در زمان تصادف های شدید و تغییرات دمایی از مجموعه باتری محافظت می نماید. خودروهای موردبحث بعلاوه از سیستم عامل گلکسی N استفاده خواهند کرد، سیستمی که در عرض نیم ثانیه آماده عملیاتی شدن می گردد. تا زمان تنظیم خبر جیلی اشاره ای به عرضه محصولات گلکسی در خارج از چین نکرده است هرچند بعضی محصولات از سایر برندهای جیلی در کشورهای گوناگون فراوری و عرضه می شوند.

58321

منبع: خبرآنلاین

به "رونمایی از ماشین ها لوکس چینی با امکانات خیره کننده ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از ماشین ها لوکس چینی با امکانات خیره کننده ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید