زیرساخت های برگزاری امتحانات آماده گردد، هدف گذاری محیط فیزیکی امتحانات با پروتکل های بهداشتی

به گزارش فدایی داری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان بر آماده سازی زیرساخت های برگزاری امتحانات تأکید کرد و گفت: واحدهای دانشگاهی آمادگی برگزاری امتحانات به صورت حضوری و غیرحضوری را داشته باشند و محیط فیزیکی آن را با پروتکل های بهداشتی هدف گذاری نمایند.

زیرساخت های برگزاری امتحانات آماده گردد، هدف گذاری محیط فیزیکی امتحانات با پروتکل های بهداشتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فدایی داری از بندرعباس، احسان کامرانی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تأکید بر رعایت بهداشت فردی و عمومی توسط تک تک دانشگاهیان گفت: همه وظیفه داریم تا در صورت برگزاری امتحانات به صورت حضوری، پروتکل های بهداشتی را به نحو احسن رعایت و با افزایش زمان برگزاری امتحانات از دو هفته به چهار هفته از جمعیت دانشجویی در امتحانات بکاهیم تا بتوانیم در حفظ فاصله اجتماعی نیز پیروز عمل کنیم.

وی با بیان اینکه استادان و مسئولان دانشگاه باید در کنار کارکنان در صورت برگزاری امتحان حضوری، مشارکت فعال داشته باشند، اضافه نمود: به دلیل برگزاری کلاس های مجازی در این ایام باید استادان مربوط به هر درس برای حل ابهامات احتمالی در سؤالات امتحانی در جلسه حضور داشته باشند تا دانشجویان دچار سردرگمی و استرس نشوند و بتوانند با برطرف ابهام به سؤالات پاسخ دهند.

کامرانی اظهار کرد: کارکنانی که دارای بیماری زمینه ای هستند باید مستندات خود را هرچه زودتر به معاونت پزشکی دانشگاه در استان به منظور آنالیز و اعلام نظر پزشک معتمد تحویل دهند تا در صورت حادبودن مشکل از حضور در امتحان معاف شوند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: در صورت تغییر تاریخ و زمان امتحانات همه دانشجویان و استادان باید با ورود به صفحه شخصی خود در سامانه سیدا، برنامه امتحانی مربوطه را پرینت بگیرند و مطابق ضوابط اعلام شده عمل نمایند تا از حضور در امتحان جا نمانند.

وی با بیان اینکه ضدعفونی محیط های فیزیکی دانشگاه و محل امتحانات باید به صورت منظم انجام گردد، تأکید کرد: در صورت برگزاری امتحانات به صورت حضوری همه موظند با رعایت بهداشت فردی و عمومی با داشتن ماسک و دستکش استاندارد در محیط دانشگاه و جلسه امتحان حضور یابند.

4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "زیرساخت های برگزاری امتحانات آماده گردد، هدف گذاری محیط فیزیکی امتحانات با پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های برگزاری امتحانات آماده گردد، هدف گذاری محیط فیزیکی امتحانات با پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید