شرایط بازگشایی مجدد خوابگاه های دانشگاه گیلان اعلام شد خبرنگاران

به گزارش فدایی داری، نحوه بازگشایی مجدد خوابگاه های دانشگاه گیلان در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 دراطلاعیه ای اعلام شد.

شرایط بازگشایی مجدد خوابگاه های دانشگاه گیلان اعلام شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه فدایی داری، نحوه بازگشایی مجدد خوابگاه های دانشگاه گیلان در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 دراطلاعیه ای اعلام شد.

به اطلاع آن دسته از دانشجویانی که در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 در خوابگاه ها ساکن بودند می رساند می توانند با در نظر دریافت ملاحظات زیر و با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به خوابگاه های خود برگردند؛ بنابراین دانشجویان گرامی ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی اهتمام و همکاری لازم را بعمل آورند.

شایان ذکر است، مراجعه به خوابگاه در ساعات اداری از 8 صبح تا 14 عصر مقدور بوده و دانشجویان پس از قرار دادن لوازم خود در محل عمومی خوابگاه ها می توانند برای تمدید کارت تردد خود به مرکز درمان دانشگاه مراجعه نمایند و سپس اجازه ورود به اتاق ها داده خواهد شد.

دانشجویانی که در شهر های قرمز و نارنجی اسکان داشتند یا در این مدت خروج از خوابگاه به کرونا مبتلا شده اند ضروری است گواهی سِلامت از محل سکونت خود به همراه داشته و هنگام تمدید کارت تردد به مرکز درمان دانشگاه تحویل دهند.

دانشجویانی که علایم بیماری کرونا و یا سرماخوردگی دارند و یا در دو هفته قرنطینه پس از بیماری هستند تا سرانجام دوره و اطمینان از سلامتی خود از ورود به خوابگاه جدا خودداری نمایند.

دانشجویان موظف به رعایت بهداشت شخصی و بخصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تمامی شرایط، عدم ازدحام در اتاق ها، استفاده مداوم از ماسک و رعایت اصول بهداشتی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرایط بازگشایی مجدد خوابگاه های دانشگاه گیلان اعلام شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بازگشایی مجدد خوابگاه های دانشگاه گیلان اعلام شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید