فن دبیک همچنان در رادار اینتر، 7 بازیکن در فهرست خروجی منچستریونایتد

به گزارش فدایی داری، باشگاه اینتر در نظر دارد در ماه ژانویه بار دیگر شانس خود را برای جذب هافبک هلندی شیاطین سرخ امتحان کند.

فن دبیک همچنان در رادار اینتر، 7 بازیکن در فهرست خروجی منچستریونایتد

به گزارش فدایی داری، دونی فن دبیک که تابستان گذشته از آژاکس به منچستریونایتد پیوست و در فصل اول حضورش در این تیم اوضاع آنطور که می خواست برایش پیش نرفت، این فصل هم تنها 51 دقیقه فرصت بازی برای شیاطین سرخ پیدا نموده است. در حالی که سولسشایر سرمربی نروژی منچستریونایتد گفته روی این هافبک هلندی حساب باز نموده، اما ممکن است با ادامه این شرایط بازیکن پیشین آژاکس بخواهد راهی تیمی دیگر گردد و سری A ایتالیا می تواند مقصد بعدی او باشد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا باشگاه اینتر که در تابستان اخیر هم شرایط دونی فن دبیک 24 ساله را مدنظر داشت، همچنان شرایط این بازیکن را زیرنظر داشته و میخواهد در پنجره زمستانی پیش رو شانس خود را برای به خدمت گرفتن این هافبک هلندی امتحان کند.

گویدو آلبرس مدیر برنامه های فن دبیک اخیراً گفته بود، در این تابستان باشگاه های زیادی از ایتالیا، آلمان و انگلیس نسبت به جذب دونی علاقه مند بودند که این اتفاق خوبی بود، اما در چنین شرایطی به همکاری باشگاه هم احتیاج است. اینطور به نظر می رسید که باشگاه مسئله ای با این موضوع نداشته باشد، اما در نهایت آنها با جدایی فن دبیک مخالفت کردند.

در سوی دیگر نشریه انگلیسی سان خبر می دهد که مدیران باشگاه منچستریونایتد در حال برنامه ریزی برای خانه تکانی اساسی در تابستان آینده هستند و دونی فن دبیک، جسی لینگارد، فیل جونز، اریک بایی، آنتونی مارسیال، دیوگو دالو و الکس تلیس در فهرست خروجی این باشگاه قرار خواهند گرفت تا بودجه لازم برای سولسشایر به منظور بازسازی ترکیب شیاطین سرخ فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فن دبیک همچنان در رادار اینتر، 7 بازیکن در فهرست خروجی منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن دبیک همچنان در رادار اینتر، 7 بازیکن در فهرست خروجی منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید