نامیبیا، سرزمینی با حیات وحش بینظیر

به گزارش فدایی داری، حیات وحش بی نظیر نامیبیا

نامیبیا در جنوب قاره آفریقا یکی از خیره کننده ترین و نفس گیرترین چشم اندازهای دنیا را دارد. نامیبیا قدیمی ترین بیابان دنیا، سواحلی طولانی و بکر و پارک های ملی ای را در دل خود جای داده که تا چشم کار می کند می توان در آن ها حیات وحشی متنوع و زیبا دید. دنیاگردی ماجراجو بعد از اینکه به مدت 10 روز جای جای این سرزمین زیبا را گشت عکس های زیادی از طبیعت بی انتهای آن به ثبت رساند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

نامیبیا، سرزمینی با حیات وحش بینظیر

دیدن نامیبیا از دریچه لنز دوربین لذتی وصف نشدنی را برایتان می سازد اما عکس انداختن از منظره ها و منظرههای جایی به این زیبایی کمی سخت است نه به این دلیل که در اینجا چیزی برای عکس انداختن پیدا نمی شود بلکه برای اینکه آنقدر منظره های حیرت آور و بینظیر را پیش رو دارید که اگر به سراغ دوربینتان بروید ممکن است دیدنی آن ها را از دست بدهید و به جای اینکه لحظه لحظه را با عمق جان غرق دیدنی اطراف باشید در تنظیم دوربینتان بگذرانید.

دیدن فوک های دریایی کیپ کراس یکی از دلفریب ترین منظره ها دیدنیی این سرزمین است. وقتی به کنار این فوک ها می روید در لحظات اول شاید بوی این تعداد فوک که در کنار هم به آرامی زندگی می کنند کمی آزاردهنده باشد اما آن هنگام که با نگاه به دوردست ها صدها فوک بامزه را در حال تکان دادن سرهایشان می بینید آن وقت است که این منظره برایتان به یکی از به یادماندنی ترین منظرههای این سرزمین تبدیل می شود.

وقت رفتن به بیابان بی انتهای نامیبیاست بیابانی که به داشتن یکی از سخت ترین و خشک ترین محیط های جهان زبانزد است و آب و هوای ویژه و خاصش در کمتر جایی از جهان پیدا می شود. در این بیابان، بیابان گری را به تمام معنا حس می کنید و در گوشه گوشه آن اقیانوسی از تپه های شنی قرمز و نارنجی در نظرتان خودنمایی می کند، تپه هایی که آنقدر بلند هستند که دیدنشان کمی سخت است و بیابان ظاهر پرابهتش را مدیون آن هاست. در کنار تپه ها، پوشش شن های نرم بیابان راه رفتن در آن را لذت بخش تر از هر جای دیگر می کند.

مدت 10 روز را در این سرزمین خارق العاده گذراندن، گوشه های مختلفی از این کشور را پیش رویم ظاهر کرد. من از این فرصت طلایی استفاده کردم و تا می توانستم در 1000 عکس لحظات رویایی این کشور شگفت انگیز را به ثبت رساندم. در این پست فقط دیدنی تعدادی از این مجموعه عکس های گرانبها را با شما تقسیم می کنم شک ندارم که یکبار دیدن این عکس ها شما را عاشق حیات وحش و طبیعت بی کران نامیبیا می کند.

منبع: roughguides.com

منبع: الی گشت

به "نامیبیا، سرزمینی با حیات وحش بینظیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامیبیا، سرزمینی با حیات وحش بینظیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید