نتیجه انتخابات فدراسیون دوومیدانی نشان دادن هیچ مهندسی وجود ندارد

به گزارش فدایی داری، مهدی علی نژاد در سرانجام مجمع انتخابات فدراسیون دوومیدانی گفت: خیلی خوشحالم که بعد از مدتها تکلیف انتخابات این فدراسیون تعیین شد. رقابت بسیار نزدیکی بود و فکر می کنم و برگزاری انتخابات اینچنینی موید این است که مهندسی در انتخابات وجود ندارد.

نتیجه انتخابات فدراسیون دوومیدانی نشان دادن هیچ مهندسی وجود ندارد

معاون وزیر ورزش ادامه داد: این تکثر از جهاتی خیلی خوب است زیرا نشان می دهد دیدگاه ها، عقاید و سلیقه های مختلفی وجود دارد اما از طرفی همین اختلاف سلیقه ها می تواند در آینده خطرناک باشد و فدراسیون را دچار تنش کند.

علی نژاد ادامه داد: تاکید من به رئیس جدید و سایر کاندیداها این بود که باید کنار هم باشند و کنار هم یاری نمایند که دوومیدانی ایران در چهار سال آینده شرایط خوبی داشته باشند.

وی در خصوص انتخابات فدراسیون شطرنج نیز گفت: انتخابات این فدراسیون روز 6 آبان برگزار خواهد شد. بقیه فدراسیون ها هم تایید صلاحیت نامزدها بیاید ما مجمع را برگزار خواهیم کرد.

علی نژاد ادامه داد: آرامش دوومیدانی بستگی به خانواده این رشته دارد. هم رئیس باید این را در دستور کارش قرار دهد و هم اینکه خانواده دوومیدانی باید این شرایط را فراهم نمایند. باید اجازه بدهند که رئیس جدید این شرایط را فراهم کند. رئیس باید به گونه ای شرایط را پیش ببرد که شاهد اتفاقات گذشته نباشیم.

معاون وزیر ورزش در روبرو با سوالات فدایی داری در خصوص مسائل و اتفاقات فوتبال گفت: اینجا مجمع دوومیدانی است و در خصوص فوتبال سوال نکنید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نتیجه انتخابات فدراسیون دوومیدانی نشان دادن هیچ مهندسی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه انتخابات فدراسیون دوومیدانی نشان دادن هیچ مهندسی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید