نوبت به ویندوز 12 رسید، سیستم عامل تازه مایکروسافت کی می آید؟

به گزارش فدایی داری، زومیت نوشت: ظاهرا مدیر یکی از شرکت های مهم صنعت کامپیوتر تاریخ انتشار ویندوز 12 را فاش نموده است.

نوبت به ویندوز 12 رسید، سیستم عامل تازه مایکروسافت کی می آید؟

توسعه نسخه بعدی ویندوز به مراحل پایانی نزدیک شده است و انتظار می رود جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت به شدت روی هوش مصنوعی متمرکز باشد.

ظاهرا رئیس هیئت مدیره شرکت کوانتا گفته است که ویندوز 12 تابستان سال آینده و به طور دقیق تر در ماه ژوئن 2024 (خرداد و تیر 1403) از راه می رسد.

بر اساس گزارش وب سایت چینی Commercial Times، لین بایلی، رئیس هیئت مدیره شرکت کوانتا، ضمن اشاره به افزایش سرمایه گذاری در حوزه هوش مصنوعی مولد گفته است که وقتی ویندوز 12 از راه برسد، کامپیوترهای هوش مصنوعی نیز رونمایی خواهند شد.

ازطرفی جیسون چِن، مدیرعامل ایسر، سخنان مشابهی به زبان آورده و گفته است که انتظار ندارد کامپیوترهای هوش مصنوعی یک شبه به محبوبیت قابل توجه دست پیدا نمایند؛ با وجود این، هوش مصنوعی روی افزایش فروش لپ تاپ اثر مثبت خواهد گذاشت.

این نخستین باری نیست که به رونمایی ویندوز 12 در اواسط سال 2024 اشاره می گردد و قبلا شایعه های مشابهی شنیده بودیم. با در نظر گرفتن این که بیشتر شایعه ها به اواسط سال 2024 اشاره می نمایند، به نظر می رسد که باید رونمایی ویندوز 12 در تابستان سال 1403 را قطعی بدانیم.

چند ماه پیش مدیر ارشد مالی اینتل گفته بود که تازه سازی ویندوز در سال آینده میلادی انجام خواهد گرفت. او بعلاوه گفت که انتظار دارد رونمایی ویندوز بعدی روی افزایش فروش CPU Intel و به طور کلی صنعت پردازنده اثر بگذارد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "نوبت به ویندوز 12 رسید، سیستم عامل تازه مایکروسافت کی می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبت به ویندوز 12 رسید، سیستم عامل تازه مایکروسافت کی می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید