پیشرفت حیرت انگیز شریک سابق ایران خودرو

به گزارش فدایی داری، پیشرفت آخرین دستاورد دانگ فنگ در مقایسه با مدل H30 کراسی که در ایران حضور داشت و فراوری می شد، در نوع خود جالب و قابل توجه است

پیشرفت حیرت انگیز شریک سابق ایران خودرو

امیرمسعود عابدین: پیش فروش سدان eπ 007 دانگ فنگ به طور رسمی از 16 ژانویه شروع و در سه ماهه اول سال 2024 عرضه می گردد. این خودروی نو در نسخه های EV و EREV برای مصرف نمایندگان در دسترس خواهد بود. eπ یک برند خودروی الکتریکی تحت برند دانگ فنگ است. e مخفف الکترون است، در حالی که π منعکس نماینده روح علمی انسان برای کشف مجهولات است. این برند میخواهد تا سه سال آینده بیش از 10 مدل را روانه بازار کند. 007 اولین مدل این برند خواهد بود.

  • فراوری وانت ال90 در قاره آمریکا/ تولد دوباره وانت ایران خودرو آن سوی جهان/ عکس

طراحی آیرودینامیک خودرو با درب های فریم لِس (بدون قاب)، دستگیره های درب مخفی و رینگ های پنج پره با کالیپرهای ترمز قرمز تکمیل شده و ضریب درگ را به 0.209Cd می رساند. دانگ فنگ eπ 007 که به عنوان یک سدان سایز میانه شناخته می گردد، ابعادی برابر با 4880/1895/1460 میلی متر دارد و فاصله بین دو محور آن نیز 2915 میلی متر است. سایر عناصر قابل توجه درب های قیچی مانند، بال برقی عقب و سانروف پانوراما 1.824 اینچی آن هستند.

نسخه EV یا برقی به صورت تک موتوره و دو موتوره عرضه خواهد شد. مدل تک موتوره از دو نوع موتور الکتریکی قابل انتخاب 214 و 268 اسب بخاری و نسخه دو موتوره از دو موتور 268 اسب بخاری نیرو می گیرد. شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت مدل دوم 3 ثانیه است!

دو ظرفیت باتری لیتیومی موجود 56.83 کیلووات ساعت و 70.26 کیلووات ساعتی هستند و برد 530 کیلومتری، 620 کیلومتری و 540 کیلومتری (دو موتوره) را فراهم می نمایند. به گفته این خودروساز، نسخه EREV می تواند به برد کروز 1200 کیلومتری دست یابد. EREV به این معناست که علاوه بر موتور الکتریکی، موتور احتراق داخلی در این خودرو هم وجود دارد که به عنوان یک شتاب دهنده عمل نموده و باتری ها را شارژ می نماید، در حالی که واحد الکتریکی نیروی محرکه اصلی است.

جزئیات دیگر پیشرانه هنوز فاش نشده است. با شارژ سریع، شارژ مجدد باتری از 30٪ به 80٪ فقط در 26 دقیقه طول می کشد.

کابین خودرو دارای طراح دو رنگ سفید و خاکستری، فرمان دو پره D کات، نمایشگر کیلومترشمار، صفحه نمایش مرکزی بزرگ (ابعاد آن هنوز معین نشده)، پنل شارژ بی سیم و نورپردازی محیطی 64 رنگ است. نمایشگر مرکزی از تراشه کوالکام اسنپدراگون 8155 نیرو می گیرد.

سیستم صوتی از 20 بلندگو شامل بلندگوهای پشت سر راننده تشکیل شده است. در عین حال، این خودرو به صورت استاندارد با سیستم کمکی رانندگی پیشرفته سطح 2+ ارائه شده که به وسیله 31 سنسور پشتیبانی می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در فدایی داری مراجعه کنید.

  • پارک اتوماتیک بدون حضور راننده، در اولین خودروی شیائومی! /عکس و فیلم

  • ورود خودروی ساخت ولوو و جیلی به بازار ایران/ عکس

5858

منبع: خبرآنلاین

به "پیشرفت حیرت انگیز شریک سابق ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت حیرت انگیز شریک سابق ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید