چهارمی مقصودلو تا سرانجام دور نهم رقابت های برق آسای تاتا استیل

به گزارش فدایی داری، مرد شماره یک شطرنج ایران در رقابت های تاتا استیل تا خاتمه دور نهم، 5.5 امتیازی شد.

چهارمی مقصودلو تا سرانجام دور نهم رقابت های برق آسای تاتا استیل

به گزارش فدایی داری، پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران که در رقابت های برق آسای تاتا استیل شرکت نموده است در دور اول این مسابقات مقابل سم شنکلند آمریکایی نهاده شد و پیروز شد به پیروزی دست یابد.

ملی پوش شطرنج ایران که با ریتینگ برق آسا 2601 در این مسابقات حضور دارد در دور دوم مقابل نماینده هند باخت و در دو سوم مقابل نماینده دیگر هند تن به تساوی داد.

در دور چهارم این رقابت ها مقصودلو مقابل آرونیان نهاده شد و توانست این شطرنج باز قدرتمند ارمنستانی را شکست دهد. آرونیان که با ریتینگ 2767 در این رقابت ها حاضر شده است، قهرمانی رقابت های برق آسای جهانی را در کارنامه خود دارد.

ملی پوش شطرنج ایران در دور های پنجم، ششم و هفتم مقابل شطرنج بازان هندی به پیروزی رسید تا در سرانجام دور هفتم، صدرنشین این رقابت ها گردد. در دور هشتم تاتا استیل مقصودلو به مصاف لی کو آنگ لیم رفت و از قهرمان آسیا باخت. مقصودلو در دور نهم هم باخت تا این شطرنج باز با 5.5 امتیاز در رده چهارم این رقابت ها بایستد.

مسابقات تاتا استیل که در هند پیگیری می گردد تا فردا (یکشنبه) ادامه خواهد داشت. در این مسابقات 10 شطرنج باز برای قهرمانی به مصاف رقبای خود می فرایند. ملی پوش شطرنج ایران باید برای افزایش جایگاه خود فردا در 9 دور دیگر به مصاف حریفان برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چهارمی مقصودلو تا سرانجام دور نهم رقابت های برق آسای تاتا استیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمی مقصودلو تا سرانجام دور نهم رقابت های برق آسای تاتا استیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید