کاربران موضوعی را در رابطه با پوستر رویداد Time Flies اپل کشف نموده اند

به گزارش فدایی داری، به نظر می رسد که پایبندی اپل به سنت های خودش برای طراحی دعوت نامه های جذاب برای مراسم هایش ادامه دارد. در روز گذشته شاهد اطلاع رسانی رسمی اپل در رابطه با رویداد Time Flies بودیم که در تاریخ 15 سپتامبر (25 شهریور ماه) برگزار خواهد شد.

کاربران موضوعی را در رابطه با پوستر رویداد Time Flies اپل کشف نموده اند

با وجود اینکه در ابتدا به نظر می رسید پوستر طراحی شده برای این مراسم اطلاعات چندانی را در رابطه با این رویداد افشا نکند، اما بعضی از کاربران متوجه یک موضوع به صورت واقعیت افزوده (Augmented Reality) در رابطه با پوستر این رویداد شده اند.

این کاربران متوجه شده اند که اپل یک ویژگی واقعیت افزوده را در این پوستر مخفی نموده است. این ویژگی واقعیت افزوده سبب می گردد که پوستر مراسم حالت سه بعدی پیدا کند که در آن نماد اپل به عدد 9.15 (تاریخ برگزاری رویداد) تبدیل می گردد.

برای دیدن آن کافیست با استفاده از محصولات اپل مانند آیفون یا آیپد که از واقعیت افزوده پشتیبانی می نمایند، به سایت اپل بروید و بر روی پوستر منتشر شده در رابطه با این رویداد بزنید، تا بتوانید آن را به صورت واقعیت افزوده ببینید.

اپل سابقه درخشانی در طراحی پوسترهای جذاب و ویدیو های تبلیغاتی چشمگیر برای مراسم رونمایی خود دارد. اضافه شدن این ویژگی واقعیت افزوده به دعوت نامه این رویداد، علاوه بر نشان دادن پوستر این رویداد به صورت واقعیت افزوده، توجه اپل به این تکنولوژی را نشان می دهد.

  • AirTags اپل شاید این ماه همراه با آیفون 12 رونمایی گردد

البته هنوز معین نیست که آیا این Easter egg مخفی شده در پوستر دعوت نامه این مراسم نشان دهنده این موضوع است که اپل میخواهد از محصولاتی ویژه برای استفاده از قابلیت واقعیت افزوده رونمایی کند یا که این قابلیت را در محصولات کنونی اش بهبود بخشید.

البته این احتمال هم وجود دارد که اپل فقط قصد داشته باشد با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده با طرفدارانش شوخی کند. برای روشن شدن این موضوع مجبور هستیم که تا رویداد Time Flies که در هفته آینده برگزار می گردد، صبر کنیم.

  • آیفون 12؛ هر آنچه از آیفون های 5G اپل برای 2020 می دانیم

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "کاربران موضوعی را در رابطه با پوستر رویداد Time Flies اپل کشف نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران موضوعی را در رابطه با پوستر رویداد Time Flies اپل کشف نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید