کتاب هایی با لایه های روان شناختی بخوانید، آثار جدیدم موضوع محیط زیستی دارند

به گزارش فدایی داری، پری رضوی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران (ایبنا) درباره معرفی اثر داستانی برای نوجوانان که در روزهای به جای مانده فصل تابستان بخوانند گفت: به نظر من کتاب خوب برای خواندن زیاد است. اگر بخواهم کتاب های خوب را معرفی کنم شازده کوچولو، من گرسنه ام، من تشنه و ماهی بالای درخت را نام می برم؛ اما از آنجایی که به روز بودن خوب است، کتاب ته کلاس، ردیف آخر، صندلی آخر را پیشنهاد می دهم که لایه های روان شناختی قوی ای دارد.

کتاب هایی با لایه های روان شناختی بخوانید، آثار جدیدم موضوع محیط زیستی دارند

وی درباره علت پیشنهاد این اثر گفت: به دلایل متفاوت این کتاب را پیشنهاد می کنم؛ اول اینکه تعلیق، داستان و پیرنگ قوی ای دارد و دارای انسجام است و دوم اینکه لایه های روان شناختی خوبی در اثر وجود دارد.

نویسنده کتاب سفر در کاموا راجع به آخرین کتابی که مطالعه نموده است بیان کرد: کتاب سیمرغ پدربزرگ من بود اثر فاطمه سرمشقی را خوانده ام که در این اثر هم، لایه های روان شناختی خانوادگی و مطالعات فرهنگی درخور توجهی وجود دارد.

رضوی در اشاره به آخرین فعالیت ادبی خود برای بچه ها و نوجوانان گفت: نوشتن برای نوجوانان با توجه به ویژگی های دوره نوجوانی که همان کوتاه بودن دوره و پیچیدگی های هر انسانی است، کار سختی است. من در حال حاضر چند کار نوجوان دارم که در حال ویرایش هستند و امیدوارم در آینده ای نزدیک چاپ شوند.

وی اضافه کرد: اکنون بیشتر دغدغه ام موضوعات محیط زیستی است و اینکه به هر حال الان، محیط زیست جهانی در خطر است. به این علت، یک کار کودک دارم که برای گروه سنی بالاتر از 9 است با عنوان روباه هویجی. فضای آن بیشتر فانتزی و سوررئال است و موضوعش درباره خرگوشی است که عاشق چشمان روباه می شود و مادرش، بچه خرگوش را از این کار منع می نماید و به علت کنجکاوی ای که دارد یک روز صبح می رود و سفری در چشمان روباه انجام می دهد و تا شب برمی شود. دو کار دیگر هم دارم که یکی درباره لاک پشت هاست و دیگری کیف زرافه ای نام دارد. موضوع آنها هم مانند روباه هویجی محیط زیستی است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب هایی با لایه های روان شناختی بخوانید، آثار جدیدم موضوع محیط زیستی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب هایی با لایه های روان شناختی بخوانید، آثار جدیدم موضوع محیط زیستی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید