کمک 18 میلیارد ریالی استاندار لرستان به دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش فدایی داری، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا توسط دستگاه های اجرایی طبق برنامه در حال انجام است.

کمک 18 میلیارد ریالی استاندار لرستان به دانشگاه علوم پزشکی

دکتر موسی خادمی از اختصاص 18 میلیارد ریال اعتبار تحت عنوان کمک برای مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

وی شرح داد: این اعتبار در راستای تجهیز و خرید لوازم بهداشتی برای بیمارستان های سطح استان، در جهت درمان مبتلایان و مقابله با ویروس کرونا اختصاص یافته است.

خادمی ضمن اشاره به اینکه اوضاع تحت کنترل است، خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا توسط دستگاه های اجرایی طبق برنامه انجام گرفته و همکاری های بسیار خوبی با دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

استاندار لرستان گفت: عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر، فضاهای عمومی و اماکن پرتردد سطح استان با همکاری دستگاه های اجرایی به صورت روزانه در دستور کار قرار گرفته است اما با این حال مردم سعی کنند در خانه بمانند و از حضور در اماکن عمومی و ترددهای بی مورد پرهیز کنند.

وی ضمن اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی توسط مردم اضافه کرد: بخش زیادی از اجرای عملیات مهار ویروس کرونا توسط مردم انجام می شود و بخش کوچکی از آن بر عهده دستگاه های اجرایی است ازاین رو رعایت نکات بهداشتی از طرف مردم امری واجب و بدیهی است.

خادمی با عنوان این مطلب که رسانه ها کمکگر ما در بحث مقابله با ویروس کرونا هستند، مطرح نمود: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص خطرات ویروس کرونا سهم بسزایی در مهار آن دارد و تا به امروز اقدامات خوبی در این راستا توسط رسانه ها، مطبوعات، فضای مجازی و صداوسیمای مرکز استان اجرا شده است که در نوع خود قابل تقدیر بوده و انتظار می رود این همکاری تا پایان بحران و شکست ویروس کرونا ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کمک 18 میلیارد ریالی استاندار لرستان به دانشگاه علوم پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک 18 میلیارد ریالی استاندار لرستان به دانشگاه علوم پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید