گیاه خواری در سفر هم ممکن است؟

به گزارش فدایی داری، نکاتی برای گیاهخواری در سفر

گیاهخواری یعنی شخص مصرف مواد گوشتی را به طور کامل متوقف کند، این روش تغذیه ای معمولا به علت مسائل اخلاقی، حفاظت از محیط زیست، سلامتی یا مسائل مذهبی صورت می گیرد. گیاهخواری انواع مختلفی دارد و در گونه ای از آن شخص به کلی مصرف هر گونه مواد حیوانی غیر گوشتی را نیز حذف می نماید. اگر گیاهخوار هستند و قصد سفر دارید شاید نگران این باشید که چگونه می توانید در سفر هم این رژیم خاص خود را حفظ کنید، می خواهیم از نکاتی بگوییم که ضروری است برای حفظ گیاهخواری در سفر آن ها را بدانید، با خبرنگاران همراه باشید.

گیاه خواری در سفر هم ممکن است؟

برای انتخاب مقصد سفر خود دقت کنید

در برخی از مقاصد گردشگری انتخاب های محدودی برای غذا وجود دارد که بهتر است آن ها را بشناسید . اگر قصدتان فقط سفر است و شهر خاصی را در نظر ندارید بهتر است به جایی بروید که در آن به راحتی غذاهای گیاهی پیدا گردد. شما در بسیاری از شهرهای جهان می توانید رستوران هایی را پیدا کنید که فقط مخصوص گیاهخواران هستند.

درباره رستوران های مقصد سفر خود تحقیق کنید

اگر به شهرهای بزرگ سفر می کنید مسئله ای بابت پبدا کردن رستوران های گیاهخواری ندارید اما در شهرهای کوچک مساله فرق می نماید چون شما مسافر هستید و اطلاعات چندانی درباره رستوران های کوچک و محلی شهر ندارید، اینجاست که شبکه های اجتماعی می تواند بسیار یاری کننده باشد هشتک های گیاهخواری را پیدا و از توصیه های گیاهخواران بهره ببرید.

در برخی از نقاط جهان کلمه ای به نام گیاهخوار وجود ندارد

جمله من گیاهخوار هستم را به زبان شهری که می خواهید به آنجا سفر کنید یاد بگیرید. اما در برخی از شهرها کلمه گیاهخوار وجود ندارد در این صورت مثلا سعی کنید ترجمه گوشت به زبان آن ها را یاد بگیرید و به این طریق به آن ها بگویید که گوشت نمی خورید. این طوری حتی می توانید در منو، مواد تشکیل دهنده غذاها را نگاد کنید و آن ها را که گوشت دارند اطلا سفارش ندهید.

همراه خود غذاهای آماده داشته باشید

همراه خود اسنک ها و غذاهای آماده گیاهی داشته باشید چون در سفرامکان دسترسی به غذاهای متنوع را ندارید و ممکن است به طور ناگهانی احساس گرسنگی شدیدی کنید در این صورت می توانید از غذاهای آماده خود و از انواع مغزهای و میوه های خشک همراه خود بهره ببرید.

به جای هتل به آپارتمان بروید

اقامت در آپارتمان باعث می گردد که بتوانید مواد مورد احتیاج غذای خود را خریداری و خودتان آشپزی کنید تا مطمئن باشید که هیچ گونه مواد گوشتی استفاده نمی کنید . با این کار هزینه غذای خود را هم کم می کنید و همواره در طول سفر به رستوران نمی روید.

ممکن است رستورانی گیاهی پیدا نکنید

برخی وقت ها در شهرهای کوچک هر چه بگردید نمی توانید رستورانی گیاهی با غذاهای خوشمزه پیدا کنید در این صورت بهتر است کمی نان، سبزی و میوه بخورید و از جنبه های دیگر سفر خود لذت ببرید.

برای خرید به بازارهای محلی بروید

با رفتن به بازاهای محلی می توانید تعدادی زیادی از مردم آن شهر را از نزدیک ببینید و با فرهنگ آن ها بیشتر آشنا شوید. دراین بازارها معمولا میوه و سبزیجات تازه و با کیفیت را با قیمت مناسب می فروشند که می توانید با آن ها برای خود غذایی مقرون به صرفه، گیاهی و خوشمزه را تهیه کنید.

منبع: الی گشت

به "گیاه خواری در سفر هم ممکن است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیاه خواری در سفر هم ممکن است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید