امشب آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون کنکور

به گزارش فدایی داری، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت نام 3773 داوطلب در رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کنکور، گفت: مهلت ثبت نام امشب 20 آذر 1400 به اتمام می رسد.

امشب آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون کنکور

فاطمه زرین آمیزی در مصاحبه با ایسنا، ضمن بیان این مطلب با اشاره به ثبت نام 3773 نفر در رشته های با سوابق تحصیلی کنکور، خاطر نشان کرد: براساس مصوبات بیست و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مقرر شد برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1400 (رشته های بدون آزمون) تکمیل نشده اند، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

زرین اضافه نمود: به این ترتیب، ثبت نام و انتخاب رشته برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال 1400 تکمیل نشده است به صورت اینترنتی از روز یکشنبه 14 آذر آغاز شد و متقاضیان تا آخر وقت امشب شنبه 20 آذر ماه 1400 می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه نمود: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دوره مذکور، همزمان با آغاز ثبت نام از روز یکشنبه 14 آذر به وسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://sanjesh.org/ در دسترس نهاده شد.

منبع: فرارو

به "امشب آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون کنکور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امشب آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون کنکور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید