اخبار مجلس

ایرانسل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد

ایرانسل موافقت نامه پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کرد.

25 مرداد 1402

کارگروه اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه داد ، مدارس تا چه روزی غیرحضوری شدند؟

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمامی مقاطع تحصیلی استان های تهران و البرز به جز شهرستان های پردیس، دماوند و فیروزکوه و شهر رودهن غیرحضوری شدند.

9 بهمن 1401

یک نماینده مجلس مازوت سوزی را تایید کرد؛ باید با مردم صادقانه سخن بگوییم

یک نماینده مجلس گفت: بی برنامگی در مصرف منابع و انرژی های موجود از آب و برق گرفته تا گاز امروز کشور را با کمبود هایی روبرو نموده است و شاهد مازوت سوزی در بعضی از نیروگاه ها هستیم و همین مسئله موجب افزایش آلودگی هوا در کلانشهر ها به ویژه مرکز شده است.

18 دی 1401

تمام کوشش خود را برای حمایت از کسب و کارهای دیجیتال انجام می دهیم

به گزارش خبرنگاران، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کانال شخصی خود در یکی از پیغام رسان های بومی در مورد سامانه و مرکز تماس 1649 که روز گذشته رونمایی شد، نوشت: در ادامه اجرایی شدن مصوبات آئین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال سایت...

7 دی 1401

حضور بیش از 6 میلیون دانش آموز در شاد در روزهای تعطیلی آموزش حضوری

بیش از شش میلیون و چهارصدهزار دانش ­آموز در روزهایی که آموزش حضوری در مدارس تعطیل است به صورت غیرحضوری در شبکه شاد به آموزش خود ادامه می­ دهند.

6 دی 1401

ایالات متحده مهار هوش مصنوعی را از دست می دهد؟ ، نگاهی به رقابتی که دیگر سالم نیست

ایالات متحده روز به روز در حوزه هوش مصنوعی پیشرفت هایی چشمگیر را تجربه می نماید اما به اعتقاد بسیاری از افراد ایالات متحده به زودی مهار هوش مصنوعی را از دست می دهد و هوش مصنوعی به عنوان یک تهدید در حال ظهور شناخته خواهد شد.

27 آذر 1401

صورت های مالی 400 شرکت دولتی منتشر شد

وزیر اقتصاد گفت: شرایط شرکت های دولتی اسفناک است اما با انتشار صورت های مالی و ایجاد شفافیت فساد را در این بخش کاهش خواهیم داد.

28 مهر 1401

تخصیص 317 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سامانه های آبیاری در استان قزوین

مدیر آب و خاک و امور فنی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تخصیص 317 میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور برای تکمیل سامانه های آبیاری در استان اطلاع داد.

26 مرداد 1401

توانگر: نگاه ایران برای تعاملات اقتصادی و سیاسی به همه کشورهاست

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری به قطر گفت نگاه ما برای تعاملات اقتصادی و سیاسی به همه کشورها است.

26 خرداد 1401

وام ازدواج چقدر می گردد؟

خبرنگاران- ولی اسماعیلی؛نماینده مجلس گفت، دولت در بودجه 1401 وام ازدواج را کلی دیده بود اما مجلس قبول نکرد زیرا نظارت مجلس را زیر سوال خواهد برد.

4 خرداد 1401

امشب آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون کنکور

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت نام 3773 داوطلب در رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کنکور، گفت: مهلت ثبت نام امشب 20 آذر 1400 به اتمام می رسد.

18 بهمن 1400

انتقاد نماینده مجلس از ستاد مقابله با کرونا

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه تا محو کامل ویروس کرونا نباید از اجرای کامل پروتکل های پیشگیرانه دست بکشیم، گفت: عادی انگاری ها و عدم استفاده ستاد کرونا از ابزار های سلبی می تواند ما را به سمت پیک ششم ببرد.

12 بهمن 1400

ابلاغ مصوبه پرداخت حق عضویت و کمک دولت ایران بابت مخارج سازمان ملل متحد

تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری مصوبه مربوط به پرداخت حق عضویت و کمک دولت ایران بابت مخارج سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین المللی را ابلاغ کرد.

4 بهمن 1400

خاتمه مالیات بر ارزش افزوده چیست؟

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواستار حذف قانون مالیات بر ارزش افزوده از صنعت بیمه شد.

11 دی 1400

رحیمی مظفری: عدم اجرای صحیح قانون مالیات بر خانه های خالی به نفع دلالان تمام می گردد

خبرنگاران - عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه یکی از انتقادهای وارده به دولت ها اجرای ضعیف قوانین، مصوبات و دستورالعمل ها است، گفت: مجلس با تصویب قانون مالیات بر خانه های خالی کوشش نموده تا دلال ها و واسطه های حوزه مسکن نتوانند جولان دهند...

10 دی 1400

در حال خرید هواپیماهای تازه هستیم

رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره خرید هواپیمای نو گفت: 50 درصد هواپیماهای کشور زمین گیر شده اند در حالی که تقاضا برای سفرهای هوایی بالاست. در این راستا خرید هواپیماهای نو با استفاده از تسهیلات بانکی را دنبال می کنیم.

26 شهریور 1400

مخبر آیین نامه اجرایی اوراق اقتصادی را ابلاغ کرد

تهران (پانا) - با امضای محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی مربوط به اوراق اقتصادی اصلاح و ابلاغ شد.

16 شهریور 1400

روسیه شرکت های آمریکایی را وادار به تاسیس دفتر محلی می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، قانونگذاران دومای روسیه (مجلس سفلی) لایحه ای را تصویب کردند که شرکت های فناوری آمریکایی را مجبور می کند تا ژانویه 2022 میلادی دفاتری در این کشور تأسیس کنند و در غیر این صورت با اقدامات تنبیهی روبرو می شوند.

29 تیر 1400

دلالان، سیمان را دو برابر نرخ تفاهمی بازار می فروشند

تهران (پانا) - بازار سیمان بنا به گفته نمایندگان مجلس و فعالان صنعت ساختمان به حال خود رها شده و در حالی که تولیدکنندگان سیمان بر روی افزایش حدود 25 درصدی قیمت سیمان، تفاهم کردند که باید هر پاکت سیمان 20 تا 24 هزار تومان باشد، نرخهایی که در بازار فروخته می...

6 خرداد 1400

خبرنگاران دهیاران باید نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها جوابگو باشند

رشت - خبرنگاران - فرماندار شهرستان رشت گفت: دهیاران باید نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها جوابگو باشند مگر در یک روستا چند مورد ساخت و ساز انجام می گیرد که دهیاران نمی توانند نظارت نمایند.

23 اردیبهشت 1400
تعداد: (39)