تئاتر

برگزاری ورک شاپ نمایشنامه نویسی پیشرفته در زنجان

ابراهیم قاسمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: ورک شاپ نمایشنامه نویسی پیشرفته در قالب دوره آموزشی تئاتر و تجربه با پیشکسوتان به وسیله اداره کل هنرهای نمایشی در حال برگزاری است.

21 تیر 1402

زمان یخ زده به وحدت وجود اشاره دارد

آروین آبادی در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به اینکه زمان یخ زده اولین اثر وی است که در مدت دو سال تالیف شده، مطرح کرد: پس از این رمان چهار کتاب دیگر را با نام های آرامش در زندگی ماشینی، توریسم درمانی در طبیعت، چاشنی یوگا و مدیتیشن و تاریخچه یوگا و مدیتیشن...

5 خرداد 1402

تفاوت جالب شکوه السلطنه در سریال جیران و عکس های واقعی

در سریال جیران الهام نامی نقش شکوه السلطنه، سومین همسر عقدی ناصرالدین شاه قاجار را ایفا کرده است.

13 اردیبهشت 1402

عکس ، سفینه عجیبی که بر آب های چین فرود آمده است!

خبرنگاران نوشت: ساختمان نو و بزرگ آمفی تئاتر ییچانگ شبیه به نوعی سفینه فضایی عجیب و غریب فرود آمده در چین است.

26 فروردین 1402

پنج کشور تاثیر گذار بر فرهنگ دنیا ، تاثیرات دنیای پنج کشور

تاثیرات دنیای، اغلب از طریق قدرت نظامی، سیاسی یا مالی سنجیده می شوند؛ اما برای بعضی کشورها، این قدرت فرهنگ دنیای، غذا، مد یا تفریح است که به طرز قدرتمندی روی دنیا بزرگ تری تاثیر می گذارد. بتازگی این کشور های موثر از نظر فرهنگی از طریق بعضی رسانه ها رتبه...

20 دی 1401

معماری خانه ژولیت (Jullet s House) و معروف ترین بالکن دنیا

معروفیتی که معماری خانه ژولیت کسب نموده، به خاطر داستان عاشقانه رومئو و ژولیت است که داستانی عاشقانه و مشهور است. این بالکن در شمال ایتالیا و در شهری به نام شهر ورونا (VERONA) واقع شده است. این بالکن از ابتدا به همراه معماری خانه ژولیت ساخته نشده بود و بلکه...

14 دی 1401

برترین آثار تاریخی ترکیه در 2021

ترکیه کشوری غنی از آثار تاریخی و طبیعی بوده و از همین رو گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید. اما بعضی از گردشگران از برترین آثار تاریخی ترکیه آگاه نبوده و در سفر به این کشور آن ها را از دست خواهند داد. در این بخش به شما می خواهیم برترین جاذبه های گردشگری...

15 مرداد 1401

ایرج طهماسب درباره حمید جبلی: جان من است او

مهدی آشنا، عکاس خبری، سینما، تئاتر و تلویزیون و بعلاوه عکاس برنامه مهمونیِ ایرج طهماسب با انتشار کامنت طهماسب برای عکسی از حمید جبلی، به شایعات بروز اختلاف نظر میان این دو هنرمند و همکار قدیمی سرانجام داد.

28 خرداد 1401

حمید لبخنده کارگردان در پناه تو درگذشت

حمید لبخنده سازنده سریال تلویزیونی در پناه تو در سن هفتاد سالگی از جهان رفت.

5 خرداد 1401

کریسمس در انگلستان (قسمت دوم)

در قسمت قبلی مقاله با سنت ها و آداب و رسوم کریسمس در انگلستان آشنا شدیم. در کنار این رسم های قدیمی، جشن ها و مراسم نو هم جای خود را در مراسم کریسمس باز نموده اند. در این قسمت به لندن سری می زنیم.

6 اسفند 1400

حامد عسکری: اختصاص بیلبورد شهری به کتاب به مثابه قدردانی از نویسندگان است

تهران (پانا) - حامد عسگری معتقد است اگر چند روز در سال نام کتاب ها روی بیلبوردها قرار بگیرد بسیار خوب است زیرا این کار به مثابه قدردانی از نویسندگان است.

3 اسفند 1400

فریبا متخصص: اگر دوباره متولد می شدم حتماً پرستار می شدم

فریبا متخصص که این روز ها در نقش یک پرستار ظاهر شده، می گوید از بچگی عاشق شغل پرستاری بوده و نقشش در سریال موج اول را هم از یک پرستار واقعی الهام گرفته است.

23 بهمن 1400

اشکان خطیبی و همسرش در سفر

خبرنگاران:عکسی از اشکان خطیبی و همسرش در سفر که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر نموده است.

30 شهریور 1400

بازیگر خورشید مهمان دست در دست می گردد

محمود جعفری بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر و روح الله زمانی بازیگر جوان فیلم سینمایی خورشید مهمان دست در دست در شبکه دو می شوند.

23 شهریور 1400

خبرنگاران هنرمندان و حامیان تئاتر کرمانشاه تجلیل شدند

کرمانشاه - خبرنگاران - آیین تجلیل و قدردانی از هنرمندان و حامیان تئاتر استان کرمانشاه به مناسبت روز جهانی تئاتر و به پاس سال ها فعالیت در این عرصه روز سه شنبه به همت انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار شد.

16 اردیبهشت 1400

نامزدهای جوایز انجمن بازیگران 2021 معرفی گشت

انتها پس از چند روز وقفه نامزدهای جوایز انجمن بازیگران در سال 2021 صبح پنجشنبه توسط لیلی کالینز و دیوید دیگز در صفحه اینستاگرام SAG اعلام شد.

23 اسفند 1399

از جرات باران کوثری برای زشت شدن تا چهره تاثیرگذار هدیه تهرانی

یکی از سه فیلم پرمخاطب سی و نهمین جشنواره فجر، ساخته جدید محسن قرایی با نام بی همه چیز است؛ فیلمی اقتباس شده از نمایشنامه مشهور دیدار با بانوی سالخورده اثر فریدریش درونمات که در روز های گذشته هم فیلم و هم بازی بازیگرانش مورد تحسین خیلی از منتقدان و تماشاگران...

14 اسفند 1399

مهلت ارسال آثار به یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ تا 15 اسفند تمدید شد

دبیرخانه دائم جشنواره بین المللی سیمرغ از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بین المللی سیمرغ تا 15 اسفند ماه خبر داد.

6 اسفند 1399

خبرنگاران تشکیل انجمنی فراگیر در عرصه تجسمی ضروری تر از سایر هنرهاست

تهران- خبرنگاران- مدیرکل اداره هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان آنکه 10 زیرمجموعه عرصه هنرهای تجسمی به سبب تفاوت های ماهوی در بن مایه فعالیت های هنری شان تا به امروز نتوانستند ذیل چتر واحد و فراگیری جمع شده و برای مطالبت حقوقی شان اقدام...

11 شهریور 1399

احتمال انتقال کرونا در محیط های مختلف چقدر است؟

فرهاد عباسی متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان نمود: خطر انتقال کرونا در فعالیت در فضای باز بسیار کم است، اما خطر انتقال آن در تجمع ها و فضا های محصور و سربسته مانند دفاتر، اماکن مذهبی، سالن های سینما یا تئاتر بسیار زیاد است.

23 مرداد 1399