بهداشت دهان و دندان

مار دوسَر شاهکاری از هنر آزتک ها

مار دوسَر شاهکاری از هنر آزتک هاست که در آن، اهمیت های مذهبی و تجاری درهم آمیخته شده است. در زیر نمای بیرونیِ براقِ این اثر هنریِ ساخته شده از فیروزه و صدف، معانی مختلفی پنهان شده است.

20 اسفند 1402

کامپوزیت ونیر چیست؟

کامپوزیت ونیر؛ یکی از روش های اصلاح طراحی لبخند کامپوزیت ونیر می باشد، در این روش هدف اصلاح فرم و رنگ دندان ها با قرار دادن لایه ای از کامپوزیت روی سطح دندان ها می باشد، رنگ کامپوزیت انتخاب شده تاثیر بسیاری در زیبایی نتیجه کار خواهد داشت، قبل از شروع...

25 دی 1402

پوشش مناسب مشاوران املاک

زمانی که خریداری وارد دفتر املاک می گردد، اولین چیزی که نظر او را جلب می نماید تیپ و استایل بعلاوه برخورد مشاورین املاک است.

18 تیر 1402

حرکت عجیب و باورنکردنی مار زامبی ، عکس

تهدید که می شود خودش را به مردن می زند. به پشت می خوابد و زبانش را بیرون می اندازد. وقتی مشهور شد که تصویرش با عنوان مار زامبی در فضای مجازی دست به دست چرخید.

15 تیر 1402

فواید حنای ابرو برای پهن و پرپشت شدن ابرو ، حنا را با چی مخلوط کنیم؟

همه ما می دانیم که ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند اما تمامی ابروها به طور طبیعی دارای نواقصی هستند که با استفاده از حنای ابرو می توان آنها را رفع کرد.

17 خرداد 1402

رد پای دایناسور در ایران! ، دایناسورها در این شهر ایران زندگی می کردند

کرمانی ها روستای دشتخاک زرند را به سیب زمینی های خوب و درشتش می شناختند!اما حالا چند وقتی است که آوازه ردپای دایناسورها درحوض خانه یکی از اهالی روستای دشتخاک تا کرمان هم کشیده شده است.این گزارش سال 1388 در هفته نامه خبرنگاران سرنخ منتشر شده است.

3 خرداد 1402

هر آنچه از فصل دوم سریال Sweet Tooth باید بدانید

داستان پساآخرالزمانی ژانری بسیار مجذوب کننده به شمار می رود که مخاطبان را در سراسر دنیا به خودش جلب می نماید. این ژانر و داستان ها با تصویرگری های سخت و غالبا تیره و تار خود از دنیایی ویرانه، نگاهی اجمالی و منحصربه فرد نسبت به شرایط انسان تحت فشار شدید...

4 اردیبهشت 1402

با چند ماده در دسترس، دندان های خود را سفید کنید

زردشدن دندان عوامل مختلفی دارد که می توان به خوردن قهوه، سیگار و بالارفتن سن اشاره نمود؛ بنابراین بسیاری از افراد در پی سفیدکردن دندان های خود هستند.

17 فروردین 1402

عکس ، 15 بازی تک نفره که بازی نکرده اید!

ویجیاتو نوشت: سبد سال 2022 هم همانند سال های معمول گذشته پر بود از عنوان های بزرگی که جدول ماه های مختلف سال را پر کرده بودند.

20 دی 1401

سرویس های عجیب هتل های خاص دنیا

هتل های سرتاسر دنیا، چیز های جالب و متنوعی به میهمانان خود ارائه می نمایند. نکته اینجاست که با وجود حوله های حمام بسیار شیک، ملحفه های ابریشمی نرم، لوازم بهداشتی مارک دار و سایر امکانات رفاهی فوق العاده ای که در هتل های سرتاسر دنیا در اختیار میهمانان...

16 دی 1401

غذاهایی که نباید بخوریم ، نکات کاربردی درمورد تغذیه مناسب

تغذیه مناسب و توجه به نوع غذاخوردن می تواند تاثیر زیادی بر روی سلامتی و طول عمر افراد داشته باشد. غذاهایی هستند که با توجه به نوع مزاجتان نباید آن ها را مصرف کنید و باهم مصرف کردن آن ها ممکن است باعث بروز ناراحتی و مشکلاتی در بدن شما گردد. بعضی مواد غذایی...

14 دی 1401

آیا دهان شما مزه فلز می دهد؟ این علائم را جدی بگیرید

اگر در دریافت طعم و مزه دچار مشکل شده اید و غذا ها برایتان طعم خوشایندی ندارند، باید بدانید که این موضوع نشانه یک بیماری جدی است که باید درمان گردد.

8 دی 1401

کشف سرنخ هایی از تکامل بشر؛ لمور شباهت زیادی با فسیل انسانی دارد

محققان دانشگاه اوتاگو در نیوزیلند در یک تحقیق اعلام کردند که تجزیه و تحلیل دندان های گونه منقرض شده میمون لمور سرنخ های جالبی را از تکامل انسان آشکار کرده است، این پژوهشگران مدعی شدند میمون لمور شباهت زیادی با فسیل های انسانی نشان می دهد.

5 دی 1401

کشت آناناس برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان انجام شد

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: کشت آناناس برای نخستین بار در استان با توزیع 6 هزار اصله نهال رایگان بین کشاورزان شهرستان های زرآباد و چابهار انجام شد.

5 آذر 1401

نبرد دو شاهین میان هزاران پرنده!

حمله دو شاهین برای شکار در میان یک دسته از هزاران پرنده به جنگ تمام عیار میان این دو پرنده تبدیل شد! این صحنه شگفت انگیز در پارک فرا مرزی کگالاگادی پخش شد.

16 مهر 1401

پاک کردن چربی روی کابینت در سریع ترین زمان

چربی های کابینت چشم انداز ای زشت را ایجاد می نمایند ولی می توانید با روش های ساده و به صرفه این چربی ها را از بین ببرید.

27 شهریور 1401

فواید و خواص کشک

کشک یک نوع فرآورده لبنی ست که بیشتر کشورهای دنیا با این ماده غذایی ترش مزه آشنا هستند. فرآیند تخمیر و تولید کشک با اضافه کردن باکتری به شیر صورت می گیرد. خواص کشک و تاثیرات آن بر سلامتی، آن را به یک محصول لبنی مهم تبدیل کرده است. علاوه بر تقویت طعم غذاهای...

18 خرداد 1401

مدل موی تازه محمدرضا گلزار

محمد گلزار تصویری نو از خود با ظاهر متفاوت را منتشر کرده است. تصویر نو محمدرضا گلزار بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است.

14 دی 1400

9 نشانه ای که نشان دهنده تجمع سموم در بدنتان هستند

نمناک/زندگی روزمره ما و محیط اطراف مان به دلایل فراوانی پر از انواع سموم است، ما می توانیم باجویا شدن از علایم این سموم تاثیر آن را بر بدن خودمان کاهش دهیم.گاهی اوقات شما احساس خیلی خوبی ندارید، اما نمیتوانید بفهمید که چرا این علائم را دارید و پزشک هم...

27 اسفند 1399

سرتیپ نصیرزاده: آماده پاسخ به ماجراجویی دشمنان در مرزها هستیم

تهران (پانا) - فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود که نیروهای مسلح آماده دادن پاسخ دندان شکن به هرگونه ماجراجویی دشمنان در تمام مرزهای کشور است.

5 آذر 1399
تعداد: (22)