هوش مصنوعی

8 روش برای اینکه فریب تصاویر هوش مصنوعی را نخورید!

با ظهور فناوری های پیشرفته مثل هوش مصنوعی، ایجاد تصاویر مشابه واقعیت ساده تر شده است. این موضوع باعث شده تا تشخیص تفاوت بین عکس های واقعی و عکس ساخته شده از طریق هوش مصنوعی دشوارتر شود. پیشرفت مدل های تولید کننده تصویر مانند Dall-E 2، Midjourney، Google Gemini و سایرین...

23 اسفند 1402

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ؛ 9 مدل کارآمد با بودجه های متفاوت

سامسونگ یکی از برندهای محبوب و پرفروش در دنیای تکنولوژی است و با ارائه گوشی های هوشمند مجذوب کننده و پیشرفته خود، همواره توانسته است توجه کاربران و علاقه مندان به فناوری را به خود جلب کند. به دلیل وجود تنوع زیاد در گوشی های سامسونگ، انتخاب بهترین گوشی...

9 اسفند 1402

حلقه هوشمند سامسونگ به نمایش گذاشته شد

سامسونگ در رویداد آنپکد قبلی خود از ظاهر گلکسی رینگ پرده برداشت اما اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر نکرد. این شرکت حالا نمونه ای از این حلقه هوشمند را به MWC 2024 برده است تا رسانه ها بیشتر با آن آشنا شوند.

7 اسفند 1402

عکس ، طراحی رویایی آیفون 16

تا رونمایی از آیفون بعدی زمان زیادی مانده و طراحان خوش ذوق در این فرصت نقشه های رویایی خود برای این گوشی را طرح می زنند.

5 اسفند 1402

ازدواج یک زن اسپانیایی با هوش مصنوعی

با پیشرفت هوش مصنوعی گاهی اخبار عجیبی به گوش می رسد و در تازه ترین مورد یک هنرمند زن اسپانیایی میخواهد با هولوگرام ساخته شده با این فناوری ازدواج کند.

15 بهمن 1402

ترسناک ترین تصویر به جا مانده از بمب اتمی هیروشیما

گرمای فراوری شده به وسیله فرآیند همجوشی آنقدر شدید است که به سادگی از درون بدن انسان عبور می نماید و سایه هایی را ایجاد می نماید، و این امر دلیل ایجاد سایه های ترسناک هیروشیما است.

24 آذر 1402

پیش بینی ترسناک هوش مصنوعی از آینده دورکاری، عکس

هروقت صحبت از فواید دورکاری می گردد، آزاد بودن وقت مطرح می گردد، اما دورکاری مشکلاتی به همراه دارد که هوش مصنوعی آن را پیش بینی نموده است.

20 آذر 1402

نوبت به ویندوز 12 رسید، سیستم عامل تازه مایکروسافت کی می آید؟

زومیت نوشت: ظاهرا مدیر یکی از شرکت های مهم صنعت کامپیوتر تاریخ انتشار ویندوز 12 را فاش نموده است.

11 آذر 1402

تصاویر جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ

دیجیاتو نوشت: سامسونگ احتمالاً ماه آینده از گوشی های سری گلکسی S24 رونمایی می نماید. هفته گذشته تصاویری از ماکت گوشی های این خانواده منتشر شده بود و حالا اولین تصاویر منتسب به گلکسی S24 اولترا فاش شده است.

3 آذر 1402

مقایسه گوشی گلکسی S23 اولترا با گوگل پیکسل 8 پرو؛ کدام را بخریم؟

گوشی موبایل گلکسی S23 اولترا اخیرا عرضه شده و از طرفی دیگر گوشی پیکسل 8 پرو هم با طیف متنوعی از قابلیت های نرم افزاری وارد بازار شده است. با این حال، آیا گوشی نو گوگل می تواند از سد رقیب خود یعنی گوشی موبایل گلکسی S23 اولترا بگذرد؟ در این مقاله در قالب یک آنالیز...

20 آبان 1402

استفاده مخفیانه از هوش مصنوعی دردسرساز شد

ایرنا نوشت: بعضی از کارفرمایان به طور ضمنی یا آشکارا دسترسی به ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT را ممنوع نموده و می نمایند، اما کارمندانی که به این فناوری علاقه دارند، در حال یافتن راه هایی برای استفاده محتاطانه از آن هستند.

10 آبان 1402

خودروی بی نظیر با درهای عجیب و غریب در فستیوال گودوود، عکس

زینگر خودروی 21C V Max خود را برای اولین بار در اروپا در جشنواره سرعت گودوود معرفی کرد و با رنگ نارنجی روشن تازه خودنمایی می کند.

25 تیر 1402

سفر رفتن با ChatGPT!

وبسایت برنامه ریزی سفر Expedia یک عملکرد مبتنی بر هوش مصنوعی را به برنامه مخصوص تلفن همراه خود اضافه نموده است تا به کاربران در برنامه ریزی سفر و جستحوی مکان های دیدنی یاری کند.

20 فروردین 1402

3 نکته که باید در خصوص هوش افزوده بدانید ، دنیا به گام هایی فراتر از هوش مصنوعی احتیاج دارد

فوربس نوشت: استیو جابز همواره معتقد بود که کلید موفقیت شرکت اپل پیوند تکنولوژی و حوزه های مختلف و آزاد است. او معتقد بود تعالی تکنولوژی از تقاطع تکنولوژی و هنر می گذرد نه از مسیری مفرد.

2 دی 1401

مایکروسافت رقیب اوبر می گردد؟ ، توسعه هوش مصنوعی در جنوب شرقی آسیا

مایکروسافت تصمیم دارد با توسعه همکار های خود با شرکت های خدمات تاکسی آنلاین در جنوب شرقی آسیا به رقیبی جدی برای اوبر تبدیل گردد.

1 دی 1401

ایالات متحده مهار هوش مصنوعی را از دست می دهد؟ ، نگاهی به رقابتی که دیگر سالم نیست

ایالات متحده روز به روز در حوزه هوش مصنوعی پیشرفت هایی چشمگیر را تجربه می نماید اما به اعتقاد بسیاری از افراد ایالات متحده به زودی مهار هوش مصنوعی را از دست می دهد و هوش مصنوعی به عنوان یک تهدید در حال ظهور شناخته خواهد شد.

27 آذر 1401

پس از یک میلیون سال، انسان خردمند به چه چیزی تبدیل می گردد؟

انسان های مدرن، با نام علمی هوموساپینس یا انسان خردمند در مدت کوتاه حضورشان بر زمین بیش از هر گونه ای تغییر نموده و تغییر داده اند، ادامه این روند به کجا ختم خواهد شد؟

23 آذر 1401

TSMC فراوری یک پردازنده گرافیکی چینی را به حالت تعلیق درآورد

شرکت تایوانی TSMC که بزرگ ترین فراوری کننده تراشه در دنیا محسوب می گردد، بر اساس گزارش بلومبرگ فراوری یک پردازنده گرافیکی چینی را به حالت تعلیق درآورده است. همانطور که احتمالا می دانید اپل بزرگ ترین مشتری این شرکت است و حتی تراشه های مهمی مانند اسنپدراگون...

2 آبان 1401

3 حوزه کاربردی هوش مصنوعی در آینده

هوش مصنوعی تکنولوژی است که قابلیت تفکر دارد و شاید به اندازه ای که فکر می کنیم وجود نداشته باشد؛ اما امروزه استفاده از اینترنت یا گذشت و گذار در صفحات وب متاثر از کاربرد این فناوری تازه تاسیس هستند.

31 مرداد 1401

برنامه های کونامی برای سایلنت هیل فاش شد؛ چند بازی در دست ساخت است

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که چندین بازی از سری سایلنت هیل در استودیوهای مختلف در حال توسعه هستند. گفته شده که این ها شامل یک بازسازی، دنباله و یک سری داستان محور می شوند.

12 تیر 1401
تعداد: (26)